کد خبر : 97840 تاریخ : ۱۴۰۲ دوشنبه ۱ خرداد - 13:25
فرمانده مرزبانی فراجا هشدار داد؛ صبر ما اندازه‌ای دارد فرمانده مرزبانی فراجا گفت: به کشورهای همجوار خودمان تذکر می‌دهیم که حسن همجواری را رعایت کنند و اجازه ندهند کارهای ضد امنیتی از داخل کشورشان انجام شود.

به گزارش نجواخبر،سردار سرتیپ "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: به کشورهای همسایه خودمان تذکر می‌دهیم که حسن همجواری را رعایت کنند و ما صبرمان تا حدودی است و نباید اجازه دهند از داخل کشورشان موضوعات ضد امنیتی انجام دهند.

وی ادامه داد: درگیری در برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان حدود ۲ ساعت با پایمردی رزمندگان مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داشت.

فرمانده مرزبانی گفت: در این درگیری پنج نفر از بهترین همکاران من که سه نفر سرباز و ۲ نفر درجه دار مرزبانی به شهادت رسیدند و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

اسامی شهدای مرزبان در سراوان به نام‌های گروهبانیکم شهید "حسین بادامکی"،گروهبانیکم شهید "علی غنی با تدبیر"، سرباز وظیفه شهید "محمد جمالزاده"،سرباز وظیفه شهید "یونس سیفی نژاد" و سرباز وظیفه شهید "ناصر حیدری" اعلام شد.

گفتنی است؛ حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شد که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان عزیز ایران اسلامی مان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.