۲۰ گیگ اینترنت رایگان ریاست جمهوری؛ باور نکنید!

۲۰ گیگ اینترنت رایگان ریاست جمهوری؛ باور نکنید!
مراقب کلاهبرداری با ترفند دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ریاست جمهوری باشید.

به گزارش نجواخبر، کارشناس پلیس فتا فراجا به شهروندان توصیه کرد: مراقب کلاهبرداری مجرمان سایبری با ترفند دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ریاست جمهوری باشید.

ایلنا در خبری نوشت: سرگرد "جواد مختار رضایی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی از تبلیغات ریاست جمهوری؛ برای هر کاربر ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای دریافت این هدیه با شماره گیری کدهای دستوری همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* و ایرانسل #۱*۵* هر اپراتور؛ اینترنت رایگان را دریافت نمایند.

کارشناس پلیس فتا فراجا از عموم مردم خواست که به هیچ عنوان فریب پیام و پیامکهایی که از سر شماره های شخصی برای آنها ارسال شده و خواهان نصب اپلیکیشن یا کلیک بر روی لینک های ارسالی را نخورند و در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

وی تصریح کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامک یا پیامهایی در شبکه های اجتماعی و پیامرسان‌ها برای دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان به دنبال فریب شهروندان و به دام انداختن طعمه های خود هستند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی fata.gov.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است و همچنین کاربران فعال در حوزه فضای مجازی می‌توانند با مطالعه محتوای انتشار یافته در این بستر از اخبار حوادث، روش های مقابله با کلاهبرداری اینتری و غیره مطلع شوند و نسبت به کسب و ارتقاء دانش سواد رسانه‌ای از این سایت بهره مند گردند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266891

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.