نگاه روزنامه‌ها به اولین مناظره انتخاباتی

نگاه روزنامه‌ها به اولین مناظره انتخاباتی
اکثر روزنامه‌هایی که اولین مناظره را پوشش داده‌اند به ارائه تصویر کلی از این رویداد پرداخته و برخی جملات کاندیداها را نقل کرده‌اند.

به گزارش نجواخبر، دوشنبه شب اولین مناظره انتخاباتی نامزدها برگزار شد. در این مناظره محور اصلی، برنامه‌های نامزدها برای کاهش رشد نرخ تورم و افزایش رشد اقتصادی بود.

اکثر روزنامه‌هایی که این رویداد را پوشش داده‌اند به ارائه تصویر کلی از مناظره پرداخته و برخی جملات کاندیداها را نقل کرده‌اند.

پزشک ایرانی که برای اولین بار داروی درمان ریزش مو را کشف کرد !

همشهری و جوان روی آرام بودن مناظره تاکید کرده‌اند، فرهیختگان اعتقاد دارد آنچه دیشب برگزار شد نامناظره بود و وطن امروز تیتر زده در شب مناظرات نرخ مشارکت از ۵۰ درصد بالا رفته است.

هم میهن هم اعتقاد دارد در مسئله حجاب عقب‌نشینی انتخاباتی رخ داده و تیتر سازندگی هم جمله‌ای از مسعود پزشکیان است که در مناظره دیشب گفته ۴۰ سال است می‌گوییم درست می‌کنیم چرا نکردید؟

«دنیای اقتصاد» هم تحلیلی از اهمیت مناظره نوشته است.

در عین حال در رسانه‌ها و‌ حتی فضای مجازی کمتر کسی به طرح علیرضا زاکانی پرداخت جایی که او‌ وعده داد: «اگر انتخاب شود طرح اعتبار طلا بجای یارانه انرژی خانوار را اجرا می‌کند».

جمهوری اسلامی امروز در سرمقاله خود به روابط یکطرفه با عربستان اعتراض کرده و آخرین خبر هم به نقل از ایرنا در مورد دستور پوتین رئیس‌جمهور روسیه برای برکناری چهار معاون وزیر دفاع این کشور است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266938

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب