پایان کار دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی

پایان کار دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
دختران هندبال ایران با شکست ازبکستان، مسابقات جوانان جهان را با صعودی سه پله‌ای نسبت به دور قبل به پایان رساندند.

به گزارش نجواخبر، تیم هندبال جوانان دختر ایران با پیروزی در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان و صعود سه‌پله‌ای نسبت به دور قبل به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

تیم هندبال جوانان دختر ایران در آخرین بازی خود در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم آسیایی ازبکستان رفت و با پیروزی ۴۰ بر ۳۱ برابر این تیم، در رده بیست و هفتم جهان ایستاد و نسبت به دوره قبل صعود سه پله‌ای داشت.

تیم هندبال جوانان دختر ایران در نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که سال ۲۰۲۲ در اسلوونی برگزار شد، در رده سی‌ام قرار گرفت و دیشب توانست در دومین حضور خود در این رقابت‌ها جایگاه بیست و هفتم را به نام خود ثبت کند تا بدین ترتیب سه پله در جدول رده‌بندی نسبت به اولین سال حضور خود، صعود کند. امری که روند پیشرفت شیردختران این سرزمین را در تنها رشته توپی - تیمی رشته‌های ورزشی زنان نشان می‌دهد که توانسته در هر سه رده سنی خود جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کند.

گفتنی است؛ بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان ۱۰ تیر با برگزاری دیدار‌های رده‌بندی و فینال به کار خود پایان می‌دهد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/267119

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب