طرح ملی توانمندسازی محلات در بهارستان کلید خورد

طرح ملی توانمندسازی محلات در بهارستان کلید خورد
رئیس ستاد توانمندسازی مناطق محروم کشور گفت: طرح "باما" با عنوان طرح ملی توانمندسازی محلات با همکاری بانک ایران زمین از شهرستان بهارستان آغاز شد.

به گزارش نجوا خبر، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ علی آقامحمدی در بازدید از غرفه‌های ستاد توانمند سازی مستقر در شهرستان بهارستان، در جمع خبرنگاران با بیان‌ اینکه در ستاد توانمندسازی هفت بسته خدمتی جدید تعریف شده است، اظهار داشت: افرادی که فاقد شغل باشند و یا برای مهارت آموزی نیاز به آموزش دارند به اداره فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند تا آموزش دیده و در نهایت برای کار به واحدهای تولیدی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه افرادی که به دنبال اشتغالزایی هستند برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند، افزود: برای دانش‌آموزانی که در مقاطع تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم هستند، کلاس کنکور رایگان برگزار و به طور رایگان به دبیرستان ماندگار البرز معرفی می‌شوند.

رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور، بیان کرد: وظیفه ستاد در خصوص اشتغال و مسکن ساماندهی افراد بر حسب وسع و پیگیری کار آنها است.

آقامحمدی در پایان خاطرنشان کرد: طرح “باما” به عنوان «طرح ملی توانمندسازی محلات» با همکاری بانک ایران زمین از شهرستان بهارستان آغاز شد و شهروندان می‌توانند به‌صورت مجازی از این طرح استفاده کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/267216

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.