کارت هر هیات محلی تهران ۸ میلیون تومان شارژ می‌شود/ برپایی نمایشگاه عطرسیب از فردا

کارت هر هیات محلی تهران ۸ میلیون تومان شارژ می‌شود/ برپایی نمایشگاه عطرسیب از فردا
نمایشگاه عطرسیب امسال برای بیست و دومین بار در تهران برگزار می‌شود و میدان آیینی امام حسین(ع) مانند سال‌های گذشته از فردا، ۱۴تیرماه به‌مدت یک هفته میزبان هیئت‌های عزاداری خواهد بود.

به گزارش نجواخبر، به‌گفته حمیدرضا خونویی، معاون سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نمایشگاه امسال با تغییر در ثبت‌نام هیئت‌ها، دریافت کارت‌های حمایتی و برنامه‌های مخصوص نوجوانان برگزار می‌شود. نمایشگاه امسال با دو ویژگی تغییر در ثبت‌نام هیئت‌ها و دریافت کارت‌های حمایتی و همینطور برنامه‌های مخصوص نوجوانان برگزار می‌شود و در آن امسال از مواد غذایی مانند گوشت و مرغ تا تجهیزات برگزاری مراسم عزاداری و پوشاک عرضه خواهد شد.

برپایی نمایشگاه عطرسیب از فردا

در سال‌های گذشته مشکلاتی وجود داشت مانند اینکه نمایندگان هیئت‌ها باید مدتی در صف می‌ایستادند تا کار ثبت نام را انجام دهند امسال سامانه‌ای در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فعال شد که در آن از هیئت‌ها ثبت نام کردیم و با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی تهران صحت سنجی اطلاعات آن انجام شد. پس از این مرحله با ارسال پیامک از هیئت‌ها درخواست کردیم که مشخصات خود را در سامانه تکمیلی کنند. سپس با همکاری بانک شهرکارت حمایت برای آن‌ها صادر شد. اعتبار مربوط به نمایشگاه امسال در کارت‌ها شارژ شده است و از اولین روز شروع به کار عطر سیب، می‌شود از آن استفاده کرد. در نتیجه این اقدام امسال صف‌های طولانی نخواهیم داشت. الکترونیکی شدن فرایند کمک می‌کند که در ارتباط‌های آینده دقیق‌تر و با کرامت بیشتر در خدمت هیئت‌ها باشیم.
هیئت‌های محلی و خانگی

هدف رویداد این است که نه فقط هیئت‌های محلی بلکه خانواده‌ها هم بتوانند برای روضه‌های خانگی خودشان اقلام مورد نیاز را در یک جا ببینند و انتخاب کنند. به همین دلیل فضایی برای استراحت خانواده‌ها در نظر گرفته شده است. در حسینیه میدان امام حسین هم امکاناتی ازچای‌خانه تا مهد کودک داریم تا اعضای خانواده بتوانند از آن استفاده کنند. در نمایشگاه امسال تعزیه‌خوانی، پرده‌خوانی، شعرخوانی و روضه‌خوانی پیرغلامان را داریم و همچنین گروه‌های هنری و رسانه‌ای حضور دارند که به هیئت‌ها در طراحی مراسم راهنمایی می‌رسانند. همچنین گروه‌هایی برای مشاوره در زمینه ایمنی هیئت‌ها و بیمه آن‌ها داریم تا از مشکلات و حوادث احتمالی پیشگیری شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/267268

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب