امنیت اتفاقی نیست/ اسرائیلِ غاصب به وقتش جواب دندان‌شکن می‌گیرد

امنیت اتفاقی نیست/ اسرائیلِ غاصب به وقتش جواب دندان‌شکن می‌گیرد
مقاومت شعله‌ای است که خاموشی ندارد و همه باید بدانند که خون ناحق ریخته شده‌ی سید حسن نصرالله و فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان و سپاه قدس از جمله حاج عباس نیلفروشان، بر زمین نمی‌ماند. اسرائیلِ غاصب «به وقتش» جواب دندان‌شکن می‌گیرد....

با ترور ناجوانمردانه‌ی سیدحسن نصرالله، رهبر مقاومت لبنان در ضاحیه بیروت، رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز عبور کرد. اسرائیلی‌های جنایتکار ثابت کردند که نه تنها به اصول و اخلاق پایبندی ندارند بلکه آن‌چنان از مقاومت و جبهه مقاومت می‌هراسند که تمام انرژی و توان خود را روی تقویت تیم‌های نفوذ گذاشته‌اند.

در ساعات بعد از این ترورِ ناجوانمردانه واکنش‌ها بسیار بوده است؛ مردم بیروت سیاه پوشیدند و با در دست گرفتن نمادهای شیعی و مقاومت عزاداری کردند. در بسیاری از کشورها، مردم اندوهگین شدند. مردم و مقامات در ایران نیز عزادار شدند اما پیام مقام معظم رهبری نشان از زنده ماندن روح مقاومت داشت، کار ناجوانمردانه و رذیلانه‌ی ارژیم جنایتکار سرائیل بدون پاسخ نمی‌ماند.

لیکن بعد از این اتفاق دردناک که خشم مردم منطقه و مسلمانان جهان را برانگیخته است، برخی با توسل به تئوری‌هایی مانند تقابل میدان و دیپلماسی یا لزوم پاسخ‌گویی سریع، خواستار واکنش فوری ایران و انتقام سخت در کم‌ترین زمان ممکن شده‌اند. این افراد در چارچوب نگاه محدودی که دارند می‌اندیشند انتقام و پاسخ به تأخیر افتاده است، این در حالیست که مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، «زمان مناسب برای پاسخ‌گویی» را مطمئناً در نظر دارند و حتماً اسرائیلِ جنایتکار پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهد کرد.

آنچه این افراد نمی‌بینند، امنیت هر روزه مردم ایران در تمام شهرهای کشور حتی مناطق مرزی‌ست. این امنیت اتفاقی نیست و ساده هم به دست نیامده. در شرایطی که دورتادور ایران را پایگاه‌های آمریکایی دربرگرفته، منطقه درگیر بحران است و مردمان بسیاری در کمپ‌های موقت زندگی می‌‌کنند و عملیات ایذایی و ترورهای کور و بینا هر روز ادامه دارد، مردم ایران شب را آسوده سر بر بالین می‌گذارند و دغدغه امنیت ندارند. این شرایط، ساده فراهم نشده و حتماً برای مقام معظم رهبری و مقامات، حفظ این امنیت اولویت اصلی‌ست و در سرلوحه برنامه‌ریزی‌ها قرار دارد.

و البته پاسخ کوبنده به رژیم جنایتکار اسرائیل هم فراموش نمی‌شود. مقاومت شعله‌ای است که خاموشی ندارد و همه باید بدانند که خون ناحق ریخته شده‌ی سید حسن نصرالله و فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان و سپاه قدس از جمله حاج عباس نیلفروشان، بر زمین نمی‌ماند. اسرائیلِ غاصب «به وقتش» جواب دندان‌شکن می‌گیرد....

مرتضی بلوکی- کارشناس رسانه

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/309064

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب