سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نجوا خبر:

به اسرائیل درس بزرگی می‌دهیم/ سیدحسن نصرالله به پاداش خود رسید

به اسرائیل درس بزرگی می‌دهیم/ سیدحسن نصرالله به پاداش خود رسید
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ، جویبار و سواد کوه شمالی در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: به امید روزی که اسرائیل از صحنه روزگار محو شود، باید به این کشور درس بزرگی دهیم.

«علی کشوری» نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ، جویبار و سواد کوه شمالی در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نجواخبرگفت: در موضوع شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، رژیم صهیونسیتی از حد خودش عبورکرده است؛ در طی سال‌های اخیر مشاهده شده که به شکلی وحشیانه و ددمنشانه به مردم مظلوم فلسطین و لبنان حمله کرده است.

کشوری ادامه داد: در حال حاضر این رژیم برنامه ریزی ترورهای شخصیت‌های بزرگ مقاومت را مد نظر قرار داده است که یکایک این افراد جزو نوابغ و مهم‌ترین ارکان حزب الله و مهم‌ترین ارکان حوزه مقاومت بوده و هستند.

وی افزود: این شهیدان لیاقت به شهادت رسیدن را داشتند و حق سید حسن نصرالله چیزی جز شهادت نبود.

نصرالله به پاداش خود رسید

علی کشوری نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ، جویبار و سواد کوه شمالی در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: مجاهدی که سال‌های طولانی در جبهه مقاومت برای مردم مظلوم فلسطین و لبنان فعالیت می‌کرد به پاداش خود که شهادت بود رسید.

کشوری افزود: از فقدان این عزیزان بسیار اندوهگین هستیم و در صدد پاسخ محکم و دندان شکن به این رژیم غاصب صهیونیستی باید باشیم و به امید امروزی که این غده سرطانی کاملا محو شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ، جویبار و سواد کوه شمالی در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم روزی برسد که شاهد محو رژیم صهیونسیتی از صحنه روزگار باشیم.

وی افزود: در حال حاضر آمریکا و این رژیم شرایط را آسان می‌بینند؛ آن‌ها پاسخ کوبنده را از نظام جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت دریافت خواهند کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/309105

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب