حس قهرمانی به عنوان هوادار بیشتر مزه داد یا مدیرعامل؟!

حس قهرمانی به عنوان هوادار بیشتر مزه داد یا مدیرعامل؟!
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مسائل مختلف و روز این باشگاه صحبت مفصلی انجام داد.

به گزارش نجوا خبر، یکی از بهترین و تأثیرگذارترین مدیرانی که توسط حمید سجادی در ورزش ایران انتخاب شد، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. مدیری که به عنوان یک هوادار پرسپولس توانست به خوبی در این باشگاه از پس مشکلات کوچک و بزرگ بر بیاید و در نهایت پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برساند.

درویش در مورد مسائل مختلف باشگاه پرسپولس صحبت‌های مهمی را مطرح کرد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

شما قبل از اینکه مدیرعامل پرسپولیس باشید یک هوادار پرسپولیس بودید، با این وضعیت کسب قهرمانی این فصل چقدر برای شما جذاب بود؟

برای ما پرسپولیسی‌ها همیشه کسب قهرمانی فوق‌العاده است، واقعا ربطی به داشتن پست و مقام ندارد. من همیشه از قهرمانی پرسپولیس لذت بردم و امسال چون خودم هم کنار باشگاه و تیم بودم این قهرمانی بیشتر چسبید. واقعا خستگی همه چیز از تن ما درآمد.

ظاهرا روزهای سختی را هم پشت سر گذاشتید!

بله! واقعا سختی کشیدم. در این مدت نا مروتی، حرف بی حساب، تهمت و ... شنیدم اما دم نزدم و فقط دنبال این بودم که کار پرسپولیس انجام شود. خدا رو شکر که به ممد الله و ائمه آبروی ما حفظ شد و پرسپولیس هم به قهرمانی رسید.

حس قهرمانی به عنوان هوادار بیشتر مزه داد یا مدیرعامل؟

واقعا به عنوان هوادار. شما وقتی فقط مدیر باشید می‌توانید در لحظه شادی کنید و بعد از آن باید دنبال کارها بروید اما وقتی هوادار باشید از قهرمانی کیف می‌کنید.

روز گذشته هم اعلام شد که باشگاه پرسپولیس توانسته مجوز حرفه‌ای بگیرد. در این مورد هم صحبت می‌کنید؟

خدا را شکر می‌کنم که روز گذشته این اتفاق توسط فدراسیون فوتبال و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای رخ داد. البته خیلی از آقایان در تلاش بودند و هستند که پرسپولیس به این مهم دست پیدا نکند اما یادتان باشد که دست خدا بالاتر از همه دست‌ها است.

در مدتی که شما در باشگاه پرسپولیس مسئولیت داشتید در مقاطعی شایعه شده بود که با یحیی گل‌محمدی اختلاف نظر داشتید و حتی در دوران اعتصاب هم این شایعات به اوج خودش رسید. آیا این مسئله را تأیید می‌کنید؟

به هیچ عنوان، حتی یک سر سوزن هم با یحیی اختلاف نداشتم. من اگر کسی را قبول نداشته باشم با او کار نمی‌کنم اما با یحیی هیچ مشکلی نداشتم و اتفاقا خیلی هم هماهنگ بودیم. در همان زمان اعتصاب هم هیچ دلخوری وجود نداشت. جایی اگر نظر ما با هم هماهنگ نبودم یحیی را صدا می‌کردم و صحبت می‌کردیم و مشکلات حل می‌شد. یحیی هم حتی نشد یکبار با صحبت‌های من مخالفت کند و بسیار حرفه‌ای برخورد کرد.

از مشکلات و موانع در کار گفتید، می‌توانید مثالی هم بزنید؟

مثال که زیاد است، مشکل این است که هرچیز کوچکی را برای ضربه زدن به پرسپولیس بزرگ می‌کنند. مثلا همین ماجرای عکسی که از دیدار ما با کارمندان منتشر شد. درست است که انتشار آن عکس درست نبود اما کلی برای ما حاشیه درست کردند چون چیز دیگری برای زدن ما وجود نداشت. البته که دیگر ما به این موارد عادت کردیم.

آخرین وضعیت ورزشگاه شهید کاظمی به کجا کشیده شد؟ ظاهرا می‌خواهید زمین تمرین به کاظمی اضافه کنید.

برای اجرای این طرح به امید خدا بعد از پایان جام حذفی صحبت می‌کنیم. می‌خواهم اگر بشود در ورزشگاه شهید کاظمی یک زمین شماره دو احداث کنم تا پرسپولیس در این مورد هم مشکلی نداشته باشد.

در چند روز گذشته شایعه شده که شخصی به نام محمودرضا بابایی که در استقلال فعالیت زیادی دارد توسط نزدیکان شما به باشگاه پرسپولیس لینک شده، این موضوع صحت دارد؟

این هم از همان شایعات خنده‌دار است. بابایی و برادرش ۲۰ سال است که با هم رفاقت دارند و باهم رفت و آمد داریم اما هیچ ربطی به پرسپولیس ندارد. پای هیچ استقلالی به پرسپولیس باز نشده و اینها یک مشت شایعه چرت و پرت است.

موضوع روز پرسپولیس برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی با هوادار در ورزشگاه پاس قوامین و بدون تماشاگر است، به این موضوع ورود نکردید؟

واقعا باشگاه پرسپولیس و ما هیچ نقشی در این مورد نداشتیم و می‌دانیم که باید تابع مصوبات باشیم. ما سعی می‌کنیم اگر شد حدود هزار هوادار پرسپولیس را به ورزشگاه بیاوریم اما اگر نشد از هواداران‌مان خواهش می‌کنم که به هیچ وجه نزدیک ورزشگاه هم نیایند چون امکان ورود نیست و فقط مردم محلی اکباتان اذیت می‌شود. همین که از پای تلویزیون به ما انرژی مثبت بدهد کافی است.

در مورد تمدید قرارداد بازیکنان لیست خرید و فروش پرسپولیس خبر جدیدی نیست؟

این مسائل کاملا به کادرفنی ربط دارد و حتما بعد از پایان کار ما در جام حذفی به این موضوع ورود می‌کنیم اما فعلا تمام هم و غم ما جام حذفی.

شایعاتی در مورد پیشنهاد یک تیم عربستانی به محمد عمری شنیده می‌شود، آیا این پیشنهاد درست است؟

اینها اخبار فضای مجازی است و هیچ چیزی رسمی وجود ندارد.

در مورد افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی چه صحبتی دارید؟ با این طرح موافق هستید؟

در این مورد بیشتر کادرفنی ما باید پاسخ‌گو باشد اما اگر بازیکنی را خواستند سعی می‌کنیم مانند گذشته او را جذب کنیم.

موفق شدید طلب باشگاه پرسپولیس در مورد تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ بگیرید؟

قرار شده که بعد از پایان لیگ در این مورد با دوستان جلسه بگذاریم. البته ما آن قسمتی که دست خودمان را بوده نقد کرده‌ایم.

در مورد وضعیت مالکیت ساختمان باشگاه چه خبری است؟

باید هرچه سریعتر تکلیف این مسئله روشن شود. اگر ساختمان باشگاه به خودمان برسد می‌توانیم کنار ساختمان کلی درآمدزایی کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/107882

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.