گفتگوی اختصاصی با «نامجو مطلق»: آیا مربی استقلال موفق می‌شود؟!

گفتگوی اختصاصی با «نامجو مطلق»: آیا مربی استقلال موفق می‌شود؟!
پیشکسوت استقلال گفت: اگرچه چند بازیکن در غیبت ریکاردو ساپینتو به عنوان بازیکن جدید این تیم معرفی شده اند اما باید منتظر شروع مسابقات لیگ برتر بود تا مشخص شود این سرمربی می تواند بهترین عملکرد را با شاگردانش داشته باشد یا خیر.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال می‌گوید اگرچه چند بازیکن در غیبت ریکاردو ساپینتو به عنوان بازیکن جدید این تیم معرفی شده‌اند اما باید منتظر شروع مسابقات لیگ برتر بود تا مشخص شود این سرمربی می‌تواند بهترین عملکرد را با شاگردانش داشته باشد یا خیر.

به نظر شما شرایط استقلال برای فصل جدید مناسب است؟

استقلال مدتی است با سرمربی جدید خود در حال آماده سازی است تا بتواند شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشد. این تیم چند بازی تدارکاتی انجام داده که البته نتیجه آن چندان مهم نیست و بیشتر هماهنگی و آمادگی بازیکنان می‌تواند در آینده برای این تیم مؤثر باشد. خریدهایی که استقلال کرده منطقی بوده و بر اساس نیاز تیم بازیکن جذب کرده است، آبی‌ها بیشتر بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کرده، خریدهای هوشمندانه‌ای انجام داده و باید آماده شروع لیگ باشد.

اما مدیریت باشگاه به دلیل خریدهایی که داشته مورد انتقاد قرار گرفته است.

متأسفانه در ایران مربیان خارجی دیر تیم را تحویل می‌گیرند و مدیران مجبورند بدون هماهنگی با کادر فنی بازیکن جذب کنند این ایرادی بزرگ در فوتبال ماست که امیدوارم هر چه زودتر برطرف شود ایرادی به سرمربی نمی‌توان گرفت زیرا او دیر به تیم پیوسته، فکر می‌کنم ساپینتو از جذب بازیکنان راضی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم با شروع لیگ عملکرد او چگونه خواهد بود.

طبق برنامه‌ لیگ استقلال باید در هفته اول به مصاف سپاهان برود.

به نظرم برای این دیدار هفته اول زود بود این دو تیم می‌توانستند چند هفته دیرتر مقابل یکدیگر قرار بگیرند و بازی به مراتب زیباتری به نمایش بگذارند اما در مجموع اگر استقلال می‌خواهد از همه حریفانش زهر چشم بگیرد باید سپاهان را شکست دهد تا بتواند شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشد.

وضعیت تیم ملی و اسکوچیچ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

جای تأسف دارد که سرمربی را اخراج می‌کنیم و دوباره او را برمی گردانیم. شخصیت او را زیر سؤال بردیم و از ابهت او کم کردیم. این بدترین حالت برای اسکوچیچ بود زیرا حالا بازیکنان مثل گذشته برای او اعتباری قائل نمی‌شوند اما امیدوارم ملی پوشان بتوانند با تمام این اتفاقات در جام جهانی درخشش خوبی داشته باشند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11515

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.