نوزده مرداد: قیمت سکه به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید

نوزده مرداد: قیمت سکه به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید
قیمت سکه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش نجواخبر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه نیم سکه ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز ۱۷۹۰ دلار و ۶۷ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد تهران یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۸۹ تومان است.

سیگنال‌های موثر بر قیمت طلا و سکه

در مدت اخیر بازارهای مالی از جمله طلا و سکه، تحت تأثیر مذاکرات وین و اخبار سیاسی قرار داشتند. امروز قیمت دلار در بازار آزاد و همچنین نرخ اونس جهانی افزایشی بود. این دو عامل قیمت‌ها را در بازار طلا و سکه نیز افزایشی کرد. به گونه‌ای که سکه امامی بار دیگر در آستانه ورود به کانال ۱۵ میلیون تومانی قرار گرفته است.

در این روزها نیز سیگنال‌هایی از مذاکرات هسته‌ای برای بازار دلار ارسال شده است. در حالی که در هفته گذشته بار دیگر و بعد از مدت‌ها مذکرات برجام آغاز شد. اما گفت‌وگوها پس از حدود یک هفته، بدون نتیجه خاصی به پایان رسید. مذاکره‌کنندگان ارشد طرف‌های مختلف به پایتخت‌های خود بازگشتند تا تصمیم نهایی را در مورد متن ارائه شده اخذ کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11608

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب