تردد موتورسواران از داخل تونل‌ها ممنوع است

تردد موتورسواران از داخل تونل‌ها ممنوع است
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد موتورسواران در تونل ها خبر داد.

به گزارش نجوا خبر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دو شب قبل متأسفانه تصادف فوتی را در داخل تونل توحید داشتیم که هیچ برخوردی صورت نگرفته بود و تعادل راننده موتورسیکلت به ناگاه برهم می‌خورد و با جداول داخلی تونل برخورد می‌کند و در این حادثه راکب موتورسیکلت ۲۰ ساله که از کلاه ایمنی هم استفاده نکرده بود فوت می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: انجام تخلف و تردد از داخل تونل‌ها رفتن برای زودتر رسیدن از سوی راکبین موتورسیکلت اصلاً ارزش ندارد و راکبین برای ترددهای خود باید از روی تونل‌ها تردد نکنند.

سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها ممنوع است زیرا موتورسیکلت بر روی دوچرخ در حال حرکت است و با کوچک‌ترین انحراف و ضربه واژگون شده و از آنجا که دیواره‌های تونل‌ها از بتن ساخته شده به محض برخورد سر موتورسواران با آن موجب حوادث غیرقابل جبران برای موتورسواران خواهد شد.

وی افزود: با بررسی‌ها و کارشناسی که در خصوص تردد از داخل تونل‌ها توسط موتورسواران انجام شد مشخص شد که بین دو موتورسیکلتی که یکی از آنها از روی پل و پشت چراغ قرمز هم ایستاده بود و موتورسیکلتی که از داخل تونل تردد کرده بود مشخص گردید که تنها ۶ دقیقه فرق بین این دو تردد وجود دارد و تنها ۶ دقیقه موتور سواری که از داخل تونل حرکت کرده بود زودتر به انتهای تونل توحید رسید پس بخاطر ۶ دقیقه زودتر رسیدن از تردد داخل تونل‌ها خودداری کنند.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به‌دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت به‌دلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری نمایند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت ترددهای خود در سطح شهر استفاده کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/117883

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب