اخراجِ «آلگری» چیزی شبیه ناممکن!

اخراجِ «آلگری» چیزی شبیه ناممکن!
گاتزتا دلو اسپورت امروز گزارش داد که به دلیل غرامت بالایی که یووه برای اخراج مکس آلگری باید به وی بپردازد، اخراج این مربی چیزی نزدیک به غیرممکن خواهد بود.

به گزارش نجوا خبر، کسر 10 امتیاز از یوونتوس باعث شده که این تیم دیگر شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده نداشته باشد. آن‌ها پیش از این در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند اما حالا به جایگاه هفتم سقوط کردند تا شرایط برای آن‌ها بیش از پیش دشوار شود و مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال پیدا کردن راه حلی برای خروج از این بحران باشند.

آلگری دو سال پس از بازگشت دراماتیکش به تورین همچنان نتوانسته حتی یک جام برای این باشگاه به ارمغان بیاورد و امروز سایت گل خبر داد که مدیران یووه به صورت جدی مسئله قطع همکاری با او را بررسی خواهند کرد.

عملکرد بد یووه در لیگ اروپا و حذف در نیمه نهایی به دست سویا نیز مزید بر علت شده تا هواداران کاملا علیه او شوند ولی طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، اگر قرار باشد فقط یک نفر فصل بعد در یووه بماند، او آلگری خواهد بود.

گاتزتا نوشته است که در قرارداد آلگری بندی وجود دارد که در صورت اخراج، باشگاه باید به این مربی غرامتی هنگفت بدهد و در شرایط بد مالی فعلی، این برای یووه غیرممکن است؛ مگر اینکه با آلگری بر سر یک مبلغ پایین‌تر به توافق برسند. این در حالی است که آلگری هیچ تمایلی برای جدایی ندارد و در واقع تنها راه خلاص شدن از وی، اخراج او است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/117889

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.