فوتبال ساحلی ایران، تیمی که عنوان‌ها را درو می‌کند

فوتبال ساحلی ایران، تیمی که عنوان‌ها را درو می‌کند
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست 4-3 ژاپن به المپیک ساحلی 2023 بالی اندونزی راه پیدا کرد.

به گزارش نجوا خبر، شب گذشته تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در یک بازی سخت و نفس گیر ژاپن یکی از حریفان اصلی خود را با نتیجه 4-3 شکست داد و ضمن راهیابی به دیدار نهایی مسابقات مقدماتی المپیک ساحلی در شهر جده عربستان به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال ساحلی آسیا به مسابقات 2023 بالی اندونزی راه پیدا کرد.

ژاپن به تازگی در مسابقات جام ملت های آسیا شکست سنگینی را در برابر ایران متحمل شده بود و آمده بود در شهر جده با انتقام این شکست به مسابقات المپیک ساحلی در سال 2023 راه پیدا کند. شیوه بازی ژاپن این بار دفاعی تر بود اما تیم علی نادری همانند مسابقات جام ملت های آسیا نمایش خوبی داشت و در نهایت برتری خود را با اختلاف یک گل تثبیت کرد. در پایان این تیم ایران بود که راهی بازی نهایی شد و صرف نظر از هر نتیجه‌ای که در این دیدار رقم می‌خورد، راهیایی خود را به مسابقات المپیک ساحلی 2023 بالی اندونزی قطعی کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از دست یابی به این موفقیت بزرگ در جام بین قاره‌ای قهرمان شده بود. هم چنین در جام ملت‌ها آسیا و تبدیل به تیمی شده که موفقیت‌ها و جام‌ها را یکی پس از دیگری درو می‌کند. صعود به مسابقات المپیک ساحلی 2023 اندونزی از آن جهت ارزشمند است که تنها دو تیم از آسیا در این مسابقات حاضر خواهند بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/117909

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب