دورتموند نمی‌خواست قهرمان شود

دورتموند نمی‌خواست قهرمان شود
تیم فوتبال دورتموند با توقف در بدترین زمان ممکن، به ششمین تیم تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که در روز پایانی مسابقات قهرمانی را از دست می‌دهد.

به گزارش نجوا خبر، بروسیا دورتموند در حالی که همه چیز در دستان خودش بود، نتوانست قهرمان بوندسلیگا شود و با تساوی دو بر دو مقابل ماینز در هفته پایانی رقابت های بوندسلیگا، قهرمانی در این رقابت‌ها را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ یک بار دیگر قهرمان لیگ آلمان شد. بایرن مونیخ توانست کلن را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و بالا تر از بروسیا دورتموند قرار بگیرد. دورتموند باید در ورزشگاه خانگی خودش ماینز را شکست می‌داد اما نتوانست این کار را انجام دهد و با نتیجه دو بر دو متوقف شد.

بازیکنان بروسیا دورتموند پس از این که قهرمانی بوندسلیگا را از دست دادند به شدت ناراحت شدند و روی زمین افتادند. آنها بهترین فرصت را داشتند تا سلطه بایرن مونیخ بر لیگ آلمان را به پایان برسانند اما موفق نشدند تا بایرن مونیخ برای یازدهمین بار پیاپی قهرمان رقابت های لیگ آلمان شود. دورتموند آخرین بار در فصل 2011/12 قهرمان بوندسلیگا شده است و پس از آن به طور پی در پی بایرن مونیخ لیگ آلمان را فتح کرده است.

باید دید که در فصل آینده دورتموند می‌تواند تا این حد به قهرمانی نزدیک شود یا سلطه باواریایی‌ها بر لیگ آلمان همچنان ادامه خواهد یافت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/117954

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.