زمان مزایده خودروهای سواری اعلام شد

زمان مزایده خودروهای سواری اعلام شد
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به جزئیات نخستین حراج خرده فروشی این سازمان که از دیروز آغاز شده است، گفت: مزایده خودروهای سواری در تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش نجواخبر، سید عبدالمجید اجتهادی در آیین رونمایی و برگزاری نخستین حراج خرده فروشی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، درباره این حراج و تفاوت آن با مزایده‌های برخط اظهارکرد: این حراج از روز گذشته آغاز شده است و مردم می‌توانند تا روز سه شنبه هفته جاری (نهم خرداد ماه) کالاهای موجود در حراج را مشاهده کنند و از روز سه شنبه ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ همان روز زمان ارائه پیشنهاد و رقابت فراهم خواهد شد.

وی افزود: از ویژگی های این حراج مشخص و شفاف بودن قیمت‌های پیشنهادی متقاضیان در هر حراج، بازگرداندن مبلغ پایه به عنوان ودیعه حداکثر تا ۲۴ ساعت، فاقد اشکال و ایراد بودن کالاهای عرضه شده در حراج و غیره است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به این سؤال درباره اینکه آیا با توجه به مشخص بودن قیمت های پیشنهادی این امکان برای سودجویان و دلالان فراهم می‌شود که با پیشنهاد قیمت‌های بالا بتوانند این کالاها را جمع‌آوری و با قیمت بالاتر در بازار به فروش برسانند؟ اظهار کرد: اساساً با توجه به اینکه برخلاف مزایده‌ها پاکت های دربسته وجود ندارد و قیمت‌ها به صورت آشکار و اعیان قابل مشاهده برای عموم مردم است، رقابت شفاف و سالم تری در این حراج وجود دارد و مردمی که می‌خواهند این کالا را برای خودشان خریداری کنند آن را با قیمت حاشیه بازار می‌خرند و همین مسئله سبب می‌شود تا دست دلالان و واسطه‌ها قطع شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/117970

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب