منچسترسیتی در خانه برنتفورد شکست خورد

منچسترسیتی در خانه برنتفورد شکست خورد
منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، در هفته پایانی و سی و هشتم لیگ برتر در خانه برنتفورد 1-0 شکست خورد.

به گزارش نجوا خبر، منچسترسیتی که قبل از رسیدن لیگ برتر به هفته آخر قهرمانی‌اش را قطعی کرده و جام را بالای سر برده بود امشب آخرین بازی خود را در خانه برنتفورد انجام داد. در حالی که چند ستاره سیتی از جمله ارلینگ هالند روی نیمکت نشسته بودند شاگردان پپ با گلی که در دقایق پایانی از ایتان پیناک دریافت کردند 1-0 شکست خوردند.


در ابتدای بازی بازیکنان برنتفورد که در ورزشگاه خانگی‌شان به میدان می‌رفتند برای سیتی، قهرمان این فصل، گارد افتخار تشکیل دادند تا به این شکل قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا را تبریک بگویند. گواردیولا به چند ستاره تیمش از جمله ارلینگ هالند استراحت داده بود تا خیالش از بابت مصدوم نشدن آنها پیش از فینال لیگ قهرمانان راحت باشد.

منچسترسیتی در همان دقایق اولیه فرصت خوبی به دست آورد. آکه پاس بلند زیبایی برای پالمر ارسال کرد. او با پشت سر گذاشتن زانکا از روی خط محوطه جریمه شوتی شلیک کرد که دروازه‌بان برنتفورد موفق به دفع آن شد.

سیتی به فشار خود اضافه کرده و در یکی از حملات خود توپ را توسط پالمر به ریاض محرز رساند. او پاس خوبی روی خط محوطه جریمه به فیلیپس رساند. اما شوت سرضرب او از کنار دروازه بیرون رفت.

اما در ادامه برنتفورد بود که سیتی را غافلگیر کرده و تیر دروازه این تیم را به لرزه درآورد. پاس هیکی به پشت سر آکه به ویسا رسید. او که در فضای خالی حضور داشت شوتی شلیک کرد که از ادرسون گذشت و به تیر دروازه برخورد کرد.

سیتی در دقایق پایانی نیمه اول به اندازه دقایق ابتدایی این نیمه روی دروازه برنتفورد فشار نمی‌آورد. هنری روی یک پرتاب اوت دستی خط دفاعی سیتی را به هم ریخت و می‌شوتی به سمت دروازه شلیک کرد که ادرسون با واکنشی خوب مانع از گل خوردن سیتی شد.

در آخرین دقیقه نیمه اول واکر از میانه زمین به سرعت پیشروی کرد و توپ را به محرز رساند. او با یک کات‌بک توپ را در محوطه جریمه به گومز رساند اما شوت سرضرب او از کنار دروازه بیرون رفت. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.


سیتی نیمه دوم را هم مثل نیمه اول بهتر از حریف آغاز کرد. پاس عالی فیل فودن به پشت مدافعان برنتفورد به پالمر رسید اما شوت چیپ او را رایا، دروازه‌بان برنتفورد، دفع کرد.

چند دقیقه بعد حرکت برنتفورد خط دفاعی سیتی را به شدت سردرگم کرد. در حالی که می، بازیکن برنتفورد، معتقد بود گومز روی او مرتکب خطا شده برنتفورد به بازی ادامه داد ولی ادرسون شوت ویسا را دفع کرد. اما برنتفوردی‌ها به شدت اعتراض داشته و معتقد بودند توپ به دست سیتیزن‌ها برخورد کرده است. اما داور نظر دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد.


در دقیقه 8۶ برنتفورد به گل رسید. این تیم در سمت راست صاحب ضربه آزاد شد و شاده با پشت سر گذاشتن گومز توپ را به امبوئمو رساند. او در میانه محوطه جریمه توپ را به ایتان پیناک رساند تا شوت محکم او وارد دروازه ادرسون شده و برنتفورد را پیش بیندازد.


بازی در نهایت با پیروزی 1-0 برنتفورد به پایان رسید تا آخرین بازی برای قهرمان این فصل لیگ برتر با شکست به پایان برسد. سیتی در نهایت با 89 امتیاز به کار خود در این فصل پایان داد تا با اختلاف 5 امتیاز نسبت به آرسنال در رتبه دوم، فصل 23-2022 را به عنوان قهرمان به پایان برساند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/117975

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.