چلسی 1-1 نیوکسل: پایان فصل کابوس‌وار آبی‌ها

چلسی 1-1 نیوکسل: پایان فصل کابوس‌وار آبی‌ها
چلسی و نیوکسل در بازی هفته پایانی لیگ برتر انگلیس به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

به گزارش نجوا خبر، چلسی و نیوکسل در بازی هفته پایانی لیگ برتر انگلیس امشب به میزبانی ورزشگاه استمفوردبریج مقابل هم قرار گرفتند.

چلسی در حالی که بازی قبلی را با نتیجه 4-1 مقابل منچستریونایتد شکست خورده بود، در این بازی هم نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و خیلی زود گل خورد.


در دقیقه 9 آنتونی گوردن ارسال عرضی اندرسون را در غفلت تروه چالوبا و تیاگو سیلوا را با یک ضربه پای راست در حالی که کپا آریسابالاگا هم روی آن اثر گذاشت به گل تبدیل کرد.


2 دقیقه پس از این گل الکساندر ایساک از سمت راست دروازه چلسی با شوتی خطرناک شانس گلزنی خود را امتحان کرد که کپا با واکنش به موقع مانع از باز شدن دروازه چلسی شد.


چلسی برای جبران نتیجه تلاش زیادی انجام داد و فرصت‌های گلزنی که پیش از رسیدن به محوطه جریمه خنثی می‌شد بالاخره در دقیقه 27 جواب داد.

روی شروع مجدد از سمت چپ محوطه جریمه، رحیم استرلینگ به توپ رسید و با یک ضربه به سمت دروازه تلاش کرد تا موقعیت ایجاد کند که در این هدف موفق هم بود.


ارسال زمینی او با واکنش کایران تریپیر همراه شد که ابتدا توپ به پا و سپس به دستش برخورد کرد تا وارد دروازه شده و او با گل به خودی نتیجه بازی را تغییر بدهد.

در دقیقه 38 میگوئل آلمیرون روی پاس گوردن به موقعیت گلزنی رسید اما ضربه او قدرت زیادی داشت و از بالای دروازه راهی اوت شد.

مارتین دوبراوکا در دقیقه 45+1 ضربه استرلینگ را که با پاس انزو فرناندز صاحب موقعیت شده بود مهار کرد تا نتیجه بازی در نیمه اول بدون تغییر بماند.


نیمه دوم بازی از سوی هر دو تیم متعادل دنبال شد و فرصت‌های جدی گلزنی ایجاد نشد تا اینکه دقیقه 78 یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه نیوکسل رقم خورد.

ضربه استرلینگ به آرنج سون بوتمن برخورد کرد و به نظر می‎‌رسید که خطای پنالتی صورت گرفته است. این صحنه توسط VAR مورد بررسی قرار گرفت و با دستور داور ضربه کرنر به سود چلسی اعلام شد.


تلاش دو تیم برای گلزنی بی‌ثمر بود و تغییری در نتیجه صورت نگرفت تا نیمه دوم هم با تساوی 1-1 به پایان برسد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت بدهند.

چلسی با این تساوی 44 امتیازی شد و در پایان فصل رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داد. نیوکسل هم به عنوان تیم شگفت انگیز این فصل 71 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/117977

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.