فرزندان شهید از «دسته دختران» تمجید کردند

مراسم تجلیل و تکریم فیلم سینمایی «دسته دختران» از سمت مدیران سینمایی و فرهنگی استان سمنان همراه با نمایش فیلم برگزار شد.

به گزارش نجواخبر، همزمان با روز آزادسازی خرمشهر، اکران و مراسم تجلیل از فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری روز چهارم خرداد در استان سمنان برگزار شد. در این مراسم برخی از مدیران استان سمنان از جمله مدیرکل صداوسیما، مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، معاونت فرهنگی سپاه و جانشین فرماندهی سپاه استان و همچنین نویسنده و کارگردان فیلم حضور داشتند.

اکران «دسته دختران» در استان سمنان با استقبال مواجه شد و امور سینمایی و مسئولان فرهنگی این استان از منیر قیدی (کارگردان) و محمدرضا منصوری (تهیه‌کننده) تکریم و تجلیل کردند. همچین به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر که با محتوای «دسته دختران» نیز در ارتباط است، جایزه ویژه از سوی فرزندان شهدای عملیات بیت‌المقدس و دختران بسیجی تقدیم کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم سینمایی شد.

منیر قیدی در حاشیه این مراسمِ تجلیل گفت: باید بگویم که ساختن فیلم «دسته دختران» سخت بود. البته فیلم جنگی ساختن همیشه دشوار بوده و هست و «دسته دختران» هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی افزود: در این مدتی که فیلم اکران شده، فرصتی پیش نیامده بود تا «دسته دختران» را در سالن سینما همراه مردم تماشا کنم؛ اما امروز توانستم پس از دو سال در کنار مردم فیلم را تماشا کنم که از این بابت بسیار خوشحال هستم.

قیدی در ادامه تاکید کرد: هنگام تماشای فیلم، دگرگونی احساس تماشاگران را می‌دیدیم و این بسیار برایم جذاب بود.

فیلم سینمایی «دسته دختران» که از عید فطر در سینماهای سراسر کشور اکران شده، روایت‌گر مقاومت و ایثار زنان در روزهای پرتلاطم ابتدایی جنگ است و التهاب آن روزها را با بازسازی تصاویر زنده و مستند از نبرد خانه به خانه خرمشهر به تصویر کشیده است.

نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، هدی زین‌العابدین، فرشته حسینی، صدف عسگری، مهدی حسینی‌نیا و حسین سلیمانی از جمله بازیگرانی هستند که در «دسته دختران» ایفای نقش کرده‌اند.

 

فرزندان شهید از «دسته دختران» تمجید کردند

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/117983

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب