دستگیری یک توزیع کننده موادمخدر با ۱۰۰ کیلوگرم تریاک

دستگیری یک توزیع کننده موادمخدر با ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نجوا خبر، سرهنگ شاهپور فلاحی دراین‌باره گفت:‌ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قدس پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به خرید و فروش مقدار زیادی مواد مخدر و نگهداری از آن در منزلی در شهرستان قدس کرده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس قرار گرفته و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که این فرد موادمخدر را از طریق واسطه‌های مختلف به سایر شهرهای کشور ارسال کرده و در واقع به صورت عمده به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: مأموران که از صحت خبر اطمینان حاصل کرده بودند با مقام قضائی نیز هماهنگ کرده و پس از تعقیب و مراقبت چند روزه و در هنگام ورود متهم به مخفیگاهش او را در یک عملیات مشترک و ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مأموران اقدام به بازدید از مخفیگاه این فرد نیز کردند که در جریان آن ۱۰۴ کیلوگرم تریاک را که به صورت ماهرانه‌ای در نقاط مختلف خانه جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه دو دستگاه خودرو سواری متعلق به این سوداگر مرگ نیز توقیف شد، گفت:‌ متهم دستگیر شده که دارای سوابق متعددی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر بوده، در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت و سرانجام در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در بازجویی فنی پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

فلاحی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت:‌ متهم به همراه پرونده متشکله و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118000

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.