اجرای کالابرگ الکترونیک در خوزستان به کجا رسید؟

اجرای کالابرگ الکترونیک در خوزستان به کجا رسید؟
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تلاش برای تحت پوشش قرار گرفتن همه نقاط استان در طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: اجرای این طرح به کنترل تورم اقلام اساسی مورد نیاز مردم کمک خواهد کرد.

به گزارش نجواخبر، اصغر رشنودی در خصوص اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان اظهار کرد: اجرای بهینه طرح ملی کالابرگ الکترونیک یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است که در تلاش هستیم این طرح به بهترین شکل در استان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مسائل دیگری از جمله بحث‌های اشتغال و مسکن از اولویت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان هستند، افزود: در تلاش هستیم تا به منظور اجرای هر چه بهتر طرح کالابرگ الکترونیکی، نواقص این طرح را رفع کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تمام نقاط استان تحت پوشش طرح ملی کالابرگ الکترونیک قرار گیرد، گفت: هدف از این طرح بزرگ ملی که پیش از این در چند استان به صورت پایلوت و آزمایشی اجرا شده است کنترل تورم در اقلام اساسی مورد نیاز مردم است و قطعا به این موضوع کمک خواهد کرد.

رشنودی عنوان کرد: همچنین مدیریت تورم و کنترل قیمت ۱۰ قلم کالای اساسی در این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد که با همکاری ادارات صمت، جهاد کشاورزی و سایر نهادها انجام خواهد شد و امیدواریم اثرات مثبتی در بازار و تأمین نیاز مردم داشته باشد.

در روزهای گذشته علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد اجرای سراسری طرح کالابرگ الکترونیک منوط به تأمین اعتبار و تصمیم‌گیری و اعلام فرمان از سوی دولت است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118019

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب