حیدری: استقلالی‌ها از قدرت پرسپولیس می‌ترسند

حیدری: استقلالی‌ها از قدرت پرسپولیس می‌ترسند
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از مصاحبه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال برای توصیف حال خوب این روزهای پرسپولیس استفاده کرده است.

به گزارش نجوا خبر، دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال تهران روز چهارشنبه دهم خرداد ماه از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی در چارچوب دیدار نهایی جام حذفی فوتبال ایران برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.
سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد این بازی اظهار داشت: پرسپولیس در اوج آمادگی خود قرار دارد و با توجه به قهرمانی در لیگ برتر از نظر روانی و همچنین فنی یک سر و گردن بالاتر از استقلال است. صحبتهایی هم که اخیرا اعضای باشگاه استقلال در خصوص داوری مطرح می‌کنند نیز گواه این حرف است، که آنها از قدرت پرسپولیس واهمه دارند و حق هم دارند بترسند و به جایی تمرکز روی مسائل فنی به حواشی بپردازند.
او ادامه داد: وقتی پرسپولیس در کورس قهرمانی عقب افتاد من بارها این موضوع را گفتم که سابقه و موفقیت های پرسپولیس حریفان را تحت فشار خواهد گذاشت و همین هم شد و استرس ناشی از این موضوع باعث شد تا آنها امتیازات مهمی را از دست بدهند. هر چند باید بگویم در این بازی به هیچ وجه پرسپولیس حق اشتباه کردن ندارد و باید مثل دربی برگشت از حداقل فرصت های خود بهترین بهره را ببرد. مطمئن باشید اگر این تیم و بازیکنان و کادرفنی خودشان باشند، هیچ جامی را از دست نخواهند داد و ان شاالله فاتح جام حذفی نیز خواهند شد.
کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد داوری این دیدار اظهار داشت : بحث های که در مورد داوری مطرح می‌شود هم فقط برای ایجاد حاشیه است. داور این بازی حتی اگر از کادرفنی خود استقلال نیز بود هیچ فرقی نمی‌کرد و هیچ وقت از این شلوغ بازی‌ها خسته نمی‌شوند و نمی‌دانم تا کی این رفتار‌ها ادامه دارد. قبل از بازی هر کس در این باشگاه در خصوص اینکه داور باید چه کسی باشد یا حتی چه لباسی بپوشد هم نظر می‌داد. دوستان مرحمت کنند اصلا داور را در روز بازی با اتوبوس خودشان بیاورند تا خیالشان راحت باشد. این همه در بوق کرنا کردند داور پنالتی نگرفت اما در طول 90 دقیقه یک موقعیت روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکردند و شاگردان گل محمدی به خوبی بازی را مدیریت کردند. شما حتی در رقابت با سپاهان نایب قهرمان هم نشدید بعد صحبت از داوری و شایستگی می‌کنند. رقابت در داخل زمین است و در مستطیل سبز حرف خود را بزنید.
وی افزود: پرسپولیس جام حذفی را می‌خواهد و انقدر این تیم مصمم هست که هیچ چیز در این مسیر تأثیر گذار نخواهد بود. همچنین باید بگویم اشکان خورشیدی یکی از داوران خوب فوتبال ماست که همانند سایر داوران ایرانی با شرافت این بازی را قضاوت خواهد کرد. همه ما اشتباهاتی داریم و هیچ کس مستثنی نیست و قطعا داوران نیز از این دایره خارج نیستند و همیشه قشر مظلومی بودند که هیچ وقت به حق خود نرسیدند.
حیدری در خصوص اینکه در بازی فینال کدام بازیکنان می‌تواند مهره تأثیرگذاری برای پرسپولیس باشد گفت : پرسپولیس 11 ستاره در زمین دارد و هر کس در ترکیب حضور دارد روی موفقیت تیم تأثیر گذار است. اگر بخواهیم نام یک نفر را ببریم واقعا بی انصافی است. همه بازیکنان و اعضای کادرفنی و حتی تدارکات باشگاه روی موفقیت پرسپولیس تأثیر گذار بودند و نقش هر یک از آنها انکار ناپذیر است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118046

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.