محدودیت‌های ترافیکی سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

محدودیت‌های ترافیکی سالروز ارتحال امام خمینی (ره)
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی سالروز ارتحال امام راحل از امروز چهارشنبه تا دوشنبه (15 خرداد) اعمال می شود و از مردم می خواهیم زمان جابه جایی خود را تنظیم کنند تا گرفتار موج ترافیکی نشوند.

به گزارش نجوا خبر، سرهنگ احمد شیرانی روز چهارشنبه گفت: پیش بینی پلیس این است که برای تعطیلات پیش رو بیشترین حجم تردد را در محورهای شمالی، مسیرهای جنوبی و اتوبان های تهران-قم و تهران قزوین داشته باشیم.

وی درباره محدودیت ترافیکی توضیح داد: از امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ خرداد، تردد موتورسیکلت از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: تردد انوع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال در آزادراه خلیج فارس(تهران –قم) در محدوده پل واوان تا پل شهید کاظمی از ساعت ۲۲ روز شنبه لغایت ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ ۱۴ خرداد ممنوع خواهد بود.

به گفته سرهنگ شیرانی تردد تمامی کامیون وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ظهر امروز تا ساعت ۲۴ پنجشنبه و جمعه، شنبه، دوشنبه از محور هراز ممنوع است. همچنین تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸ روز شنبه تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه در محور قدیم قم - تهران ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه ـ تهران و قم–گرمسار می‌باشد.

سرهنگ شیرانی همچنین به محدویدت های ترافیکی در محور چالوش اشاره کرد و گفت: علاوه براینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است، تردد انواع وسایل نقلیه از امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج نیز میسر نیست و همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد هم به صورت یکطرفه خواهد بود.

به گفته او، تردد انواع وسایل نقلیه از روز پنجشنبه ۱۱ خرداد از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه ۱۲ الی ۲۲ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: رفت آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۲ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت ۱۲ تا ۲۱، از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ لغایت ۲۲ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به محدودیت ترافیکی محور هراز نیز اشاره کرد و توضیح داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه میباشد.

به گفته سرهنگ شیرانی در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه ،شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

سرهنگ شیرانی همچنین اظهار داشت: تردد انواع کامیون‌ها و تریلرهای به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور تهران - فیروزکوه – قائم شهر برای روزهای جمعه و دوشنبه از مسیر شمال به جنوب، محور قدیم رشت – قزوین برای روز چهارشنبه و پنجشنبه، جمعه و دوشنبه، محور آستارا – اردبیل و بلعکس برای روز چهارشنبه، جمعه و دوشنبه، محور زنجان-اردبیل (سرچم) برای روزهای یکشنبه و دوشنبه برای ساعاتی ممنوع خواهد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118056

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.