آقای سرهنگی، این گوی و این میدان!

آقای سرهنگی، این گوی و این میدان!
پس از کش و قوس های فراوان و مطرح شدن نام‌های مختلف، سرانجام صندلی مدیرعاملی کیش به رحیم سرهنگی رسید.

به گزارش نجوا خبر، با توجه به طولانی شدن فرایند انتخاب مدیرعاملی کیش و در مسیر میانه حیات دولت، به نظر می‎ رسد، می‎ بایست کارهای معوقه کیش که نیاز به امضاهای مجاز داشته و همین امر مشکلاتی برای فعالان اقتصادی در این جزیره ایجاد نموده بود، تسریع بخشیده شود.

پورزادی، سرپرست موقت منطقه آزاد کیش، تا تحویل صندلی ریاست به سرهنگی، از تمامی توانمندی‌های خود برای پیشرفت امور بهره گرفت.

امیدواریم از پتانسیل‎ها و کارشناسان فعلی در مدیریت جدید نیز استفاده گردد؛ چراکه خطر تعویض مدیران اتوبوسی در کشور را بارها و بارها شاهد بوده‎ ایم و تبعات ناشی از آن را نیز متأسفانه بر پیکره اقتصاد کشور به چشم دیده‎‌ایم.

آقای سرهنگی، ضمن تبریک و خوشامدگویی و آرزوی موفقیت برای شما به خاطر داشته باشید کیشوندان و سرمایه‌گذاران جزیره کیش و بخش خصوصی در طی این سال‌ها با جابه‌جایی مدیران متعدد سازمان، مشکلات بسیاری را متحمل شده‌اند.

جزیره کیش در حال حاضر نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی به معنای واقعی و خدمتگذار باید باشد مدیریتی از جنس کار و تلاش و گره گشا باشد .

جزیره کیش در حال حاضر با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم میکند به خصوص قشر کم درآمد و زحمتکش مردم کیش و همینطور مشکلات افسار گسیخته مسکن و مشکلاتی از این قبیل بایستی هرچه سریعتر به حداقل برسد چرا که کشور در شرایط سخت اقتصادی است و همه مسئولان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید پرتلاش ظاهر شده و پاسخ‌گوی مردم باشند.

کیش و مردمان خونگرم و فعالان اقتصادی زحمت‎کش آن لیاقت شرایط بهتری نسبت به وضع موجود دارند.

این گوی و این میدان...

بسم ‎الله...

مرتضی بلوکی- کارشناس رسانه

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118112

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب