انتقاد تند مجری تلویزیون به مینی‌کمپ تیم‌ ملی

انتقاد تند مجری تلویزیون به مینی‌کمپ تیم‌ ملی
مجری برنامه فوتبال برتر انتقاد تندی را به برگزاری اردوی کنونی تیم ملی کرد.

به گزارش نجوا خبر، محمدحسین میثاقی در حاشیه مصاحبه با سه بازیکن پرسپولیس در خصوص مینی کمپ تیم‌ ملی عنوان کرد: اول اینکه مینی‌کمپ چیست؟ تعریفش را به ما بگویند. بعد اینکه یک جمله به مدیرعامل‌ها بگویم، گول این اتفاقات را نخورید. وقتی ایجنت می‌آید می‌گوید این بازیکن ملی است، ۲۰ درصد اضافه کنید، گول نخورید. این برای زمان آن بنده خدا است که مینی‌کمپ را راه انداخت برای همین کارها. بازیکن ملی باید بازی کند، اگر بازی ملی داشت، بگو من یک درصدی برای بازی ملی او اضافه می‌کنم، اگر غیر از این است کمال بگو.


مجری فوتبال برتر در ادامه انتقاد خود گفت: چند تا از این بازیکنان شما سر تمرین گل‌گهر آنها را به زور راه می‌دادید. حالا وارد لیست تیم ملی شدند که من تعجب می‌کنم. با دوستان کادر تیم‌ ملی صحبت می‌کنیم، می‌گویند این افراد در ماتریس تیم‌ملی نزدیک بودند. اما بعضی از آنها هیچگونه شاخص هیچ ماتریسی را ندارند.

وی افزود: مینی‌کمپ اصلا تعریفش چی است؟ برای چه بازیکن اضافه می‌شود به تیم ملی؟ آن بازیکن می‌رود در لیست تیم‌ ملی و ایجنت او را می‌برد در فلان باشگاه می‌گوید ملی است. بازیکن ملی باید بازی ملی داشته باشد. مفهوم مینی کمپ چیست؟ مگر غیر از این است کن یک سری بازیکنان باتوجه به ایجنت‌ها و دوستانی که دارند بروند چانه بزنند قراردادشان را بالا ببرند؟

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118165

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.