حسینی:

در سال آینده باید توجه بیشتری به تولید شود

در سال آینده باید توجه بیشتری به تولید شود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه حوزه های مختلف از جمله حوزه فولاد گام های بلندی در بحث تولید برداشته‌اند، گفت: مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته محور اصلی شعارهای سال و به دنبال آن برنامه ریزی هایی که باید صورت گیرد را کمک به تولید و رفع موانع تولید درنظر گرفتند؛ سال آینده نیز کارهایی که صورت گرفته باید قوی تر از قبل دنبال شود و توجه بیشتری به تولید صورت گیرد.

به گزارش نجواخبر، سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به ضرورت حمایت از تولید و افتخار آفرینی تولید کنندگان برای کشور بیان کرد: تولید پایه اقتصاد است لذا توجه به حوزه تولید مؤلفه مهمی در در مسیر رشد اقتصادی است تا برنامه های پیش بینی شده برای رشد تولید را محقق کرد. توجه به حوزه منجر به تقویت پایه های اقتصادی و رونق اشتغال خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته محور اصلی شعارهای سال و به دنبال آن برنامه ریزیهایی که باید صورت گیرد را کمک به تولید و رفع موانع تولید درنظر گرفتند. قطعا اتمام سال اتمام توجه به تولید نخواهد بود. سال آینده نیز کارهایی که صورت گرفته باید قوی تر از قبل دنبال شود و توجه بیشتری به تولید صورت گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به افتخار آفرینی‌ها گروه فولاد مبارکه تصریح کرد: حوزه های مختلف از جمله گروه فولاد مبارکه گام های بلندی در بحث تولید برداشتند. صنعت فولاد یکی از صنایع اصلی است در تنوع تولید و تجارت نقش اصلی داشته است لذا توجه به این حوزه می‌تواند ما را به رشد اقتصادی بالاتری برساند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا رشد تولید در هر حوزه‌ای به ویژه در حوزه صنعت فولاد هم باعث افتخار کشور است و هم یکی از شاخص‌ها خوبی برای تقویت رشد اقتصادی به شمار می‌آید. ان شالله بتوانیم در این حوزه شاهد تنوع بیشتر تولید باشیم.

حسینی در پاسخ به سؤالی پیرامون مشکلات فولاد در بحث انرژی عنوان کرد: بله یکی از مشکلات این بخش مسئله انرژی است و وزارت نیرو برای رفع این موارد اهتمام و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد، این پذیرفتنی نیست که ما شعار بدهیم مردم خاموشی نداشته‌اند و خاموشی بخش خانگی را کاهش دهیم اما در مقابل فشار خاموشی‌ها را به سمت تولید و صنایع ببریم که اثرات منفی قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: وقتی یک خط تولید مجبور خاموشی و عدم فعالیت شود به علت بهم خوردن تناسب زمان فعالیت و محصول تولیدی قیمت محصولات تولیدی افزایش پیدا کند و نتیجه این افزایش قیمت دوباره به بازار وارد شده و به زندگی اقتصادی مردم لطمه خواهد زد. در نتیجه نیاز است که وزارت نیرو با توان مضاعف و در نظر گرفتن تدابیر مختلفی که وجود دارد تلاش کند تا فشار خاموشی از صنایع را برداشته و کاهش دهد تا صنایع از این ناحیه دچار آسیب و خسارت نشوند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118188

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.