بخشنامه تغییر ساعت کاری این ادارات در کمتر از 24 ساعت لغو شد

بخشنامه تغییر ساعت کاری این ادارات در کمتر از 24 ساعت لغو شد
قوه قضائیه به فاصله یک روز بخشنامه خود مبنی بر شروع ساعات کار از ۷ صبح را پس گرفت.

به گزارش نجواخبر، قوه قضائیه به فاصله یک روز بخش‌نامه خود مبنی بر شروع ساعات کار از ۷ صبح را پس گرفت.

محمدباقر الفت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه بعد از یک روز تأخیر نسبت به ارگان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی، ساعت شروع فعالیت مجموعه‌های دستگاه قضا را 6 صبح اعلام کرد.
پیش از این هم قرار بود ساعت کاری دستگاه قضا و محاکم از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، همزمان با دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی ساعت 6 صبح باشد، اما درست در آخرین ساعات روز تعطیل 15 خرداد اعلام شده بود ساعت کاری مجموعه‌های قوه قضائیه از 7 صبح خواهد بود.

این تصمیم معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه به دلیل این اتخاذ شده بود که رئیس مجلس مصوبه هیئت دولت را به دلیل برخی ایرادات عنوان‌شده قابل اجرا ندانسته بود.

حال با مصوبه جدید هیئت وزیران و رفع ایرادات رئیس مجلس شورای اسلامی بر مصوبه ساعت آغاز به‌کار ادارات، بخش‌نامه محمدباقر الفت، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه مبنی بر اینکه ساعات کاری مجموعه‌های دستگاه قضا از 17 خرداد تا 15 شهریور از ساعت 6 صبح (با لحاظ سقف مقرر قانونی) شروع می‌شود، ابلاغ شد.

تغییر ساعت کاری قوه قضائیه در ادامه بخش‌نامه سازمان اداری و استخدامی کشور اتخاذ شده که در آن اعلام شده است: ساعت کاری ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی، بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، ساعت 6 صبح آغاز می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118202

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.