خبر خوش برای نیروهای حجمی شهرداری/ تبدیل وضعیت در راه است+سند

خبر خوش برای نیروهای حجمی شهرداری/ تبدیل وضعیت در راه است+سند
مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران از صدور مجوز تبدیل وضعیت رسمی-کارمندی نیروهای حجمی ایثارگر خبر داد.

به گزارش نجواخبر، اکبر مردانی، مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری تهران گفت: با توجه به این‌که تعدادی از همکاران حجمی ایثارگر در مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی می‌باشند و در صورت اقدام‌، احکام این عزیزان در ماهیت کارگری صادر می‌شد، به‌منظور مساعدت در وضعیت آن‌ها طی رایزنی و پیگیری‌های صورت‌گرفته این معضل رفع و تعیین‌تکلیف شد.

وی افزود: از این‌رو مجوز تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر حجمی با ماهیت کارمندی برای مشمولین دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی که در مشاغل کارمندی فعالیت می‌کنند از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شد. بر همین اساس در صورت وجود پست کارشناسی بلاتصدی متناسب با مدرک تحصیلی دانشگاهی و داشتن شرایط احراز با رعایت سایر قوانین و مقررات و بخش‌نامه‌های ابلاغی، انتصاب افرادی که مشمول بندهای (د) و یا (و) تبصره ۲۰ بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور می‌باشند در پست کارشناسی دستگاه‌های اجرایی محل خدمت از نظر قانونی بلامانع می‌باشد. در صورت فقدان پست سازمانی بلاتصدی متناسب با مدرک تحصیلی، پست سازمانی متصدی خدمات عمومی به این دست از ایثارگران تعلق خواهد گرفت.

او در ادامه گفت: با تعیین تکلیف مورد مذکور به زودی شاهد تبدیل‌ وضعیت افراد مشمول خواهیم بود و احکام رسمی- کارمندی این عزیزان صادر خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118276

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب