جوکوویچ: بهترین تنیسور تاریخ نیستم!

جوکوویچ: بهترین تنیسور تاریخ نیستم!
نواک جوکوویچ می‌گوید هرگز به خود اجازه نمی‌دهد که خود را بهترین تنیسور تاریخ معرفی کند.

به گزارش نجوا خبر، نواک جوکوویچ صربستانی می‌گوید که راجر فدرر و رافائل نادال دلیل موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای هستند که او در دنیای توپ زرد (تنیس) به دست آورده که آخرین آنها قهرمانی روز گذشته در رولن گاروس بود.

جوکوویچ در گفت‌وگویی که توسط اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای منتشر شده، گفت: زمانی که وارد آن تورنمنت و این دیدار (نهایی) شدم، می‌دانستم که تاریخ جابه‌جا خواهد شد، اما سعی کردم به بهترین شکل ممکن برای مسابقه تمرکز کنم و آماده شوم.

وی افزود: تیم من موفق شد حبابی را در اطراف من ایجاد کند. وقتی او توپ را به بیرون زد (کسپر راد، نقطه مسابقه خارج از زمین) ما کاملا متمرکز بودیم و بازی آنطور که می‌خواستیم پیش رفت. من احساس راحتی می‌کردم و احساسات بسیار خوبی در من وجود داشت. حالا بسیار خوشحال هستم و به خودم افتخار می‌کنم.


او در مورد برتری نسبت به نادال و فدرر در رقابت برای تاجگذاری چهار گرند اسلم، پس از افزایش تعداد قهرمانی خود به 23 عنوان گفت: من همیشه خودم را با آنها مقایسه می‌کردم زیرا آنها دو رقیب بزرگی هستند که در زندگی‌ام با آنها روبه‌رو شده‌ام. ساعت‌های بی‌شماری را صرف فکر و تجزیه و تحلیل کرده‌ام که چگونه آنها را در تورنمنت‌های بزرگ شکست دهم. آنها در 15 سال گذشته بیشترین بخش از ذهن من را از نظر حرفه‌ای به خود معطوف کردند. این شگفت انگیز است که بدانم در مسابقات بزرگ از آنها بهتر هستم.

جوکوویچ با اشاره به اینکه تبدیل به پرافتخارترین تنیسور جهان شد، گفت: وقتی صحبت از تاریخ می‌شود، بیشتر طرفداران از تعداد تورنمنت‌های گرند اسلمی صحبت می‌کنند، که من در آن صدرنشین هستم. همچنین تعداد هفته‌هایی که در صدر رنکینگ جهانی سپری کردم و موفق به شکستن رکورد در هر دو شدم. این شگفت انگیز است.

ستاره دنیای تنیس ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم که بهترین در تاریخ هستم، زیرا برای تمام قهرمانان بزرگ دوران دیگر که کاملاً متفاوت از امروز بازی می‌کردند، احترام قائل هستم. هر قهرمان نسل خود آثار و میراث عظیمی از خود به جای گذاشت و راه را برای ما در سطح جهانی هموار کرد. بنابراین دوست ندارم در این باره صحبت کنم.

وی در پایان گفت: سفر من به پایان نرسیده است. هنوز هم انگیزه دارم تا بهترین بازی را در گرانداسلم داشته باشم. من واقعاً هنوز با انگیزه هستم. مشتاقانه منتظر ویمبلدون خواهم بود

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118330

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب