تمام گزینه‌ها/ شرط کمیته فنی استقلال برای مربی خارجی

تمام گزینه‌ها/ شرط کمیته فنی استقلال برای مربی خارجی
قرارداد مربی خارجی استقلال این فصل با شرط و شروط بسته می‌شود و این تصمیمی است که کمیته فنی باشگاه استقلال گرفته است.

به گزارش نجوا خبر، استقلال برای انتخاب سرمربی 4 گزینه داخلی و 2 گزینه خارجی دارد که به نظر می‌رسد، حداکثر تا پایان هفته جاری سرمربی تیم استقلال مشخص می‌شود. باشگاه با گزینه‌های داخلی مذاکره کرده و قرار است در روزهای آینده دو مربی خارجی هم ارزیابی شوند تا در نهایت اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال روی یک گزینه به اجماع برسند. مربی داخلی یا خارجی؟ دست کم باید دو سه روز دیگر صبر کرد.

اما در صورتی که نظر باشگاه استقلال و اعضای کمیته فنی مربی خارجی باشد، در قرارداد جدید محدودیت‌هایی از سوی باشگاه اعمال می‌شود و این به خاطر رفتاری است که ریکاردو ساپینتو در فصلی که گذشت با باشگاه استقلال داشت. این خبری است که پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی داده است. او می‌گوید مربی خارجی نباید همه کاره باشگاه باشد و باید نظرات مشورتی باشگاه را هم اعمال کند.

پرویز مظلومی در این باره گفته است: «باید در قرارداد بستن محکم باشیم. نباید اینطور باشد که مربی همه کاره شود و حتی مدیرعامل را هم به تمرین راه ندهد! استقلال تیم بزرگی است و برای هر مربی افتخار است روی نیمکت این تیم بنشیند.»


در صورت انتخاب مربی خارجی قرار است، اعضای کمیته فنی پیرامون جذب دستیار ایرانی و بازیکنان جدید به سرمربی خارجی انتخاب کنند که این اتفاق محتملی است. به این خاطر که مربی خارجی شناخت زیادی از فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی ندارد، اما در صورتی که مربی ایرانی برای هدایت استقلال برگزیده شود، این مربی خواهد بود که دستیاران و بازیکنان جدید را انتخاب خواهد کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118362

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب