رئیس سازمان امور استخدامی: دولت برای اصلاح ساعات کاری لایحه می‌دهد

رئیس سازمان امور استخدامی: دولت برای اصلاح ساعات کاری لایحه می‌دهد
درحالیکه خرداد به آخرین روزهای خود می رسد، رئیس سازمان اداری و استخدامی در حاشیه برگزاری جلسه هیأت دولت از لایحه دولت برای اصلاح ساعات کاری خبر داد.

به گزارش نجواخبر، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی صبح امروز (چهارشنبه ۲۴ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت از لایحه دولت برای اصلاح ساعات کاری خبر داد.

وی افزود: طبق این لایحه دولت می‌تواند در شرایط خاص ساعات کاری را کاهش دهد.

هم اکنون براساس آخرین اصلاحیه ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس‌جمهور، تغییراتی در مصوبه تعیین ساعات کاری ادارات اعمال شده که بر این اساس ساعات کاری همه دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون از نیمه خرداد تا نیمه شهریور از ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ دقیقه خواهد بود.

در متن نهایی بند (۴) تصویب‌نامه «پیشین» هیئت وزیران آمده بود که به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی (موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری) و بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی از پانزدهم خرداد ماه تا پانزدهم شهریور ماه هر سال، از ساعت ۶:۰۰ الی ۱۳:۰۰ است. تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش نمایند. دستگاه‌های مشمول برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، موظفند باقی‌مانده ساعات را به صورت دورکاری تعریف کنند. حالا ساعت کاری در اصلاحیه جدید از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه خواهد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118381

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب