نیوکمپ به زودی با خاک یکسان می‌شود!

نیوکمپ به زودی  با خاک یکسان می‌شود!
روند تخریب ورزشگاه نیوکمپ که چند روز پیش آغاز شده به مراحل حساس رسیده و در روزهای آینده کل سازه این ورزشگاه تخریب خواهد شد.

به گزارش نجوا خبر، عملیات تخریب ورزشگاه نوکمپ در شهر بارسلون ادامه دارد. باشگاه بارسلونا امروز اعلام کرد در روزهای گذشته روند تخریب بیشتر در بخش‌های داخلی استادیوم از جمله زمین چمن ادامه داشته ولی به زودی عملیات تخریب سازه‌های اصلی نوکمپ آغاز خواهد شد.

از زمان شروع عملیات بازسازی ورزشگاه تا کنون بیشتر تخریب‌ها در طبقه سوم ورزشگاه و در زمین چمن صورت گرفته است. بارسا سعی دارد این عملیات را به شکلی انجام دهد که بخشی از مصالح استادیوم را بتواند به عنوان یادگاری به فروش برساند.

در حال حاضر 250 نفر در این عملیات مشغول به کار هستند. گزارش بارسا نشان می‌دهد که در یکی دو روز اخیر جرثقیل‌های غول‌پیکر وارد محوطه داخلی نوکمپ شده‌اند و این نشان می‌دهد که عملیات تخریب سازه اصلی به زودی آغاز خواهد شد. در پایان این مرحله شاهد تخریب کامل استادیوم خواهیم بود.

این عملیات از روز 8 ژوئن آغاز شد، زمانی که شورای شهر بارسلون مجوز فاز اول عملیات نوسازی ورزشگاه نوکمپ را صادر کرد. بارسلونا می‌گوید این نوسازی تا نوامبر 2024 به پایان خواهد رسید. طبق توافق‌نامه‌ای که بین باشگاه بارسا و شورای شهر بارسلون صورت گرفته بلوگرانا تا آن زمان بازی‌های خود را در استادیوم المپیک شهر بارسلون برگزار می‌کند که برای میزبانی بازی‌های المپیک 1992 ساخته شده بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118554

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.