رسمی: خرید 3 هزار میلیاردی الهلال از لیگ جزیره!

رسمی: خرید 3 هزار میلیاردی الهلال از لیگ جزیره!
روبن نوس، بازیکن ملی پوش پرتغالی با عقد قراردادی سه ساله به الهلال پیوست.

به گزارش نجوا خبر، همانطور که انتظار می‌رفت، باشگاه الهلال به صورت رسمی از بازیکن جدید خود رونمایی کرد. روبن نوس، ستاره 26 ساله ولورهمپتون و تیم ملی پرتغالی با قراردادی سه ساله راهی تیم عربستانی شد تا چالش جدیدی را در خاورمیانه آغاز کند.

طبق اعلام فابریزیو رومانو، باشگاه الهلال با پرداخت 55 میلیون یورو (نزدیک به 3 هزار میلیارد تومان) به ولورهمپتون، روبن نوس را به خدمت گرفت تا رکورد نقل و انتقالاتی تاریخ این باشگاه انگلیسی نیز شکسته شود.


باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی از روبن نوس، خبر جذب این بازیکن را اعلام کرد. جایی که او پس از 6 فصل حضور در ولورهمپتون، این تیم را ترک کرد. باشگاه سعودی نیز در توضیح این ویدیو نوشت: نوس از سنگر گرگ ها، به بزرگترین تیم آسیا.


باشگاه ولورهمپتون نیز ویدیویی از روبن نوس را منتشر کرد که وی در آن، به خداحافظی با هواداران گرگ‌ها پرداخت و گفت: من بابت برخورد خوب شما و رفتار مناسبی که با من و خانواده‌ام داشتید، تشکر می‌کنم. من هم یکی از شما هستم و برای همیشه طرفدار این تیم هستم.


روبن نوس که کار خود را از رده های پایه پورتو آغاز کرد، 41 بازی ملی در کارنامه دارد و در همین فیفا دی اخیر برابر بوسنی به میدان رفت و یک پاس گل داد. او در جدال مقابل ایسلند نیز 67 دقیقه در زمین مسابقه حضور داشت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118595

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب