رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت‌کار؛

در همه بخش‌های فولاد مباركه ازجمله تولید، توسعه و فناوری شاهد رشد و شكوفایی هستیم

در همه بخش‌های فولاد مباركه ازجمله تولید، توسعه و فناوری شاهد رشد و شكوفایی هستیم
رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه گفت: باعث افتخار است که در همه بخش‌های فولاد مبارکه ازجمله تولید، توسعه و فناوری شاهد رشد و شکوفایی هستیم و در شرایط سخت تحریم و فشارهای دشمن، دستاوردهای ارزشمند یکی پس از دیگری به بار نشسته است.

به گزارش نجوا خبر، رضا کرمی، رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت‌کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به همراه رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی استان اصفهان، رئیس بازرسی کار استان و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه از فولاد مبارکه بازدید کرد.

وی پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه، در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: باعث افتخار است که در این مجتمع حضور یافتیم و جلوه‌های باشکوهی از به بار نشستن توانمندی و باور ملی را از نزدیک مشاهده کردیم.

کرمی با بیان اینکه فولاد مبارکه یکی از بنگاه‌های اقتصادی تأثیرگذار و مراکز امیدآفرین برای کشور است، افزود: توانمندی‌های کشور در این مجموعه به دست توانمند مدیران و کارکنان این شرکت عینیت یافته و باعث افتخار است که در همه بخش‌های فولاد مبارکه ازجمله تولید، توسعه و فناوری شاهد رشد و شکوفایی هستیم و در شرایط سخت تحریم و فشارهای دشمن، دستاوردهای ارزشمند یکی پس از دیگری به بار نشسته است.

وی بابیان اینکه رهبری معظم انقلاب همواره بر رشد تولید تأکید داشته‌اند، ادامه داد: رشد تولید در برجسته‌ترین شکل خود در حوزه‌های اقتصادی بروز و ظهور می‌یابد و فولاد مبارکه یکی از جبهه‌های اصلی و کارآمد صنعت کشور است. مدیران و کارکنان این شرکت همواره نشان داده‌اند تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود را به کار گرفته‌اند و با تمام وجود با تولید انواع محصولات فولادی برای ایجاد ارزش‌افزوده اقتصادی تلاش می‌کنند.

رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت‌کار خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما این است که با استفاده از زبان تخصصی هر مجموعه بتوانیم مسائل و اهداف اقتصادی کشور را پیش ببریم و در حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، به‌عنوان یک مرجع قانون‌گذار و یک مرجع حاکمیتی، برای حمایت‌های لازم بسترسازی کنیم. معتقدیم این اقدامات باید به دست کارشناسان توانمند داخلیِ کارخانه‌ها پیش رود و خداوند را شاکریم که در مجموعه‌هایی مانند فولاد مبارکه، در همه بخش‌ها ازجمله تولید، تعمیرات و همچنین در مدیریت HSE، مدیران و کارکنان می‌توانند امور مربوطه را به بهترین شکل رهبری کنند.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل مدنظر در این زمینه آن است که در امر تحقیق و تعلیمات ایمنی کار کشور، زنجیره کاملی از ارزش ایجاد کنیم. بدون شک در کارخانه‌هایی نظیر فولاد مبارکه باید از ظرفیت‌های متخصصان و مجاهدان حاضر در ستاد و میدان عمل تولید بهره گرفته شود. باید این ظرفیت‌ها و سایر توانمندی مجموعه‌های صنعتی کشور را به هم متصل کنیم. تلاش خواهیم کرد در کل کشور به‌خصوص در حوزه ایمنی و حفاظت فنی بهداشت‌کار، یک زنجیره ارزش‌آفرین ایجاد نماییم. بر این باوریم هرچقدر این هم‌افزایی‌ها و همکاری‌ها بیشتر باشد، درنهایت نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلندتر خواهد بود و افرادی که در این زنجیره به‌عنوان سربازان جبهه اقتصادی و نیروهای مولد در حال فعالیت هستند، در فضای ایمن‌تری می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118701

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب