ماندنی شدن اسطوره: لوکا مودریچ با رئال تمدید کرد

ماندنی شدن اسطوره: لوکا مودریچ با رئال تمدید کرد
باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که لوکا مودریچ قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرده و حداقل یک فصل دیگر ماندنی خواهد بود.

به گزارش نجوا خبر، قرارداد مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسید و مدتی بود که مذاکرات بین دو طرف برای امضای قرارداد جدید جریان داشت.


پیشنهادهای بسیاری خصوصا از باشگاه‌های عربستان سعودی برای جذب این بازیکن با دستمزد هنگفت ارائه شده بود، اما او در طول این مدت بارها تاکید کرد که تصمیمی برای ترک سانتیاگو برنابئو ندارد و می‌خواهد به حضور در رئال مادرید ادامه دهد.

مدیران این باشگاه هم علاقه بسیاری به این بازیکن دارند و احترام و جایگاه ویژه‌ای برای او در بین بازیکنان بزرگ این تیم قائل هستند. در نهایت نیز دو طرف توافقی که از چندی پیش نهایی شده بود را رسمیت بخشیدند.


مودریچ که از سال 2012 برای رئال بازی می‌کند و با این تیم به همه افتخارات ممکن از جمله کسب توپ طلا رسیده، برای دوازدهمین فصل در باشگاه مادریدی توپ خواهد زد که خبری فوق‌العاده برای کادر فنی و هواداران محسوب می‌شود.


در فصلی که رئال هافبک‌های متعددی در اختیار دارد و احتمال نیمکت نشینی مودریچ نیز بالاست، ستاره کروات ترجیح داد بماند و رقابت کند و به پیشنهادات خود از عربستان پاسخ رد داد. او در فصل سخت پیش رو، مهره‌ای تعیین کننده برای کارلو آنچلوتی و رهبری بزرگ در رختکن رئال خواهد بود.

مودریچ با پیراهن رئال 488 بازی انجام داده و 23 عنوان قهرمانی کسب کرده است: 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان، 5 جام باشگاه‌های جهان، 4 سوپرجام اروپا، 3 لالیگا، 2 کوپا دل ری و 4 سوپرجام اسپانیا.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118726

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب