پای سازمان بازرسی به مجموعه انقلاب باز شد

پای سازمان بازرسی به مجموعه انقلاب باز شد
رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران از حضور نماینده سازمان بازرسی در محل مجموعه انقلاب حاضر شد و درختان را بررسی و شمارش کرد.

به گزارش نجواخبر، علی محمد مختاری در حاشیه هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به قطع درختان در باشگاه انقلاب افزود: در سال ۹۸ پلاک کوبی همه درختان باشگاه انقلاب انجام شد و بر اساس این پلاک کوبی تعداد درختان موجود در باشگاه انقلاب، ۱۹ هزار و ۳۳۷ درخت سرو شمارش شد.

وی ادامه داد: برخی از درختان این مجموعه خشک شده بودند که برای خشک شدن این درختان شکایت کردیم و دادگاه برای آن حکم برائت صادر کرد و مجدد دادخواست حکم تجدیدنطر در ۱۹ مرداد سال جاری صادر شد.

رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران خاطرنشان کرد: البته قبلاً نیز این مجموعه مکلف به پرداخت جریمه شده بود و اکنون این موضوع از سوی قوه قضائیه و بازرسی کل کشور در حال پیگیری است.

مختاری ادامه داد: روز گذشته نماینده سازمان بازرسی در محل مجموعه انقلاب حاضر شد و درختان را بررسی و شمارش کرد.

به گزارش ایرنا، ۲۷ مرداد مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خشکاندن و قطع ۱۸۷ درخت در مجموعه ورزشی انقلاب از وزارت ورزش و جوانان خواست به موضوع ورود کند.

پیرهادی تعداد درختان این مجموعه در سال ۹۸ را ۱۹ هزار و ۵۲۴ اصله درخت عنوان کرد و افزود: این تعداد در حال حاضر به ۱۹ هزار و ۳۲۵ درخت کاهش یافته است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11873

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب