فرود اضطراری پرواز تهران-تبریز؛ کابین هواپیما غرق در دود! +عکس

فرود اضطراری پرواز تهران-تبریز؛ کابین هواپیما غرق در دود! +عکس
پرواز هواپیمایی معراج که امروز ساعت ۱۲ تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، در مهرآباد فرود اضطراری کرد.

به گزارش نجواخبر، پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آنها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.

یکی از مسافران اعلام کرد که پس از برخاستن هواپیما، دود زیادی در کابین ایجاد شده و مسافران به‌سختی می‌توانستند نفس بکشند و خلبان مجبور شده پس از مدت کوتاهی از آغاز پرواز، در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری داشته باشد و حتی چند مسافر دچار تنگی نفس شده‌اند، که آمبولانس در محیط مستقر شده و به آنها رسیدگی کرده است؛ با وجود این هواپیمایی معراج توضیحی درباره وقایع رخ‌داده به مسافران نداده است.

در نهایت با گذشت بیش از دو ساعت از زمان آغاز پرواز، به مسافران اعلام شده که می‌توانند برای ادامه سفر خود به هواپیما بازگردند؛ هر چند برخی از مسافران، پرواز خود با این هواپیمایی را کنسل کرده‌اند و برخی دیگر به هواپیما برگشته‌اند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11878

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.