طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه ویژه این کمیسیون برای تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش نجواخبر، حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی تصویب و به جلسه علنی ارجاع شد و در صحن علنی نیز مورد موافقت اکثریت نمایندگان قرار گرفت.

وی افزود: پس از آن طرح ساماندهی کارکنان دولت جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شد که هم شورا و هم هیئت عالی نظارت ایراداتی نسبت به این طرح گرفتند که طرح جهت بررسی و رفع ایرادات و ابهامات به مجلس بازگشت و به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: یکی از ایرادات داشتن بار مالی طرح است که مطرح شده و برخی دیگر از ایرادات ابهامات و تعاریف است که رسیدگی به این موضوعات در دستورکار اعضای کمیسیون قرار دارد.

گودرزی اضافه کرد: به دلیل اینکه لایحه هفتم توسعه به مجلس ارائه شده است در جلسات گذشته بررسی پیشنهادات اعضا درباره لایحه در دستورکار کمیسیون اجتماعی بود و امکان ارزیابی ایرادات نسبت به طرح ساماندهی کارکنان وجود نداشت.

نماینده درود و ازنا در مجلس بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع قرار است در جلسه‌ای ویژه که در هفته آینده برگزار خواهد شد، با حضور نمایندگانی از شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع این طرح بررسی و گزارش کمیسیون درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت جهت بررسی در جلسه علنی و تعیین تکلیف این موضوع، تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118859

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب