گزارش "نبض بورس" از برنامه ریزی بانک ایران زمین،

حمایت از نظام بانکی و اقتصاد کشور از اولویت های اصلی بانک ایران زمین

حمایت از نظام بانکی و اقتصاد کشور از اولویت های اصلی بانک ایران زمین
اولویت و ماموریت بانک ایران زمین، ابتدا در مسیر اقتصاد کشور و سپس منافع و توسعه بانک است که این ماموریت با تمرکز بر توسعه خدمات دیجیتالی همزمان با برنامه های اقتصادی کشور طی می شود.

به گزارش نجواخبر، برگزاری جلسات متمرکزی در بانک ایران زمین و نشست های دوره‌ای این بانک بین مدیران ارشد و مدیران شعب در جهت همپوشانی مأموریت‌ها و تداوم در همکاری‌ها بوده تا این همکاری بتواند با ساختاری هدفمند و در راستای بانکی دیجیتال محور باشد و همچنین بانکداری که بتواند نظام و ساختارهای اقتصادی را هم حمایت کند.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران در جلسات و نشست با مدیران این بانک همدلی و وفاق میان همکاران را عامل اصلی پیشرفت بانک ایران زمین دانست و گفت: همکاران من در برهه های مختلف با کوشش، دوستی و رفاقت توانستند به اهداف مدنظر بانک برسند و در آینده نیز با همراهی و برنامه ریزی دقیق در جهت رشد و تعالی بانک تلاش خواهند کرد.

وی تعامل میان مدیران ارشد بانک و همکاران ستادی و شعب را امری ضروری بیان کرد و گفت: مدیران بانک باید تمهیداتی را در نظر بگیرند که کلیه همکاران در هر بخش و سطحی که فعالیت دارند، از آخرین رویدادها و استراتژی‌ها در بانک مطلع شوند.

پورسعید بر آموزش همکاران تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی های کلان در حوزه آموزش از طریق مدیریت آموزش بانک در حال انجام است، اما در کنار آن مدیران مناطق می‌توانند با برنامه ریزی دقیق و با همکاری روسای شعب آموزش های لازم را به کارکنان منتقل کنند. روسای شعب نقش بسزایی در آموزش و تربیت نیروهای جوان و تازه نفس دارند.

برگزاری جلسات متعدد بخش بین‌الملل بانک با بانک مرکزی

سید حسن سلطانی فیروز رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش همه کارکنان، گفت: همکاران من در بانک ایران زمین افرادی پر تلاش و توانمند هستند که در هر شرایطی و با وجود تمام محدودیت ها، به فعالیت خود ادامه می‌دهند و با صبر و حوصله پاسخ‌گوی درخواست های مشتریان هستند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد در بخش بین‌الملل بانک با بانک مرکزی، اقدامات مطلوبی در این حوزه صورت گرفته است که از مدیریت حوزه بین‌الملل می‌خواهم در جلسات آتی گزارش اقدامات صورت گرفته را ارائه کنند.

مأموریت بانک ایران زمین ارائه دهنده خدمات مالی

مجتبی شیروانی هرندی قائم مقام مدیرعامل بانک ایران زمین در این نشست برگزاری جلسات شورای مدیران را محلی برای تبادل نظرات، پیشنهادها و مخالفت‌ها دانست و گفت: باید در مواجهه با مشکلات و انتقادات و مسائل مختلف، ظرفیت مان را بیشتر کنیم و پر قدرت روبه‌روی آنها بایستیم.

شیروانی معتقد است هر سازمان از زمان تأسیس یک مأموریت دارد و مأموریت بانک ایران زمین به عنوان بنگاه اقتصادی ارائه دهنده انواع سرویس های بانکی و خدمات مالی با بهترین کیفیت به مشتریان است. همکاران ما در بانک می‌دانند که باید چه نقشی را در سازمان ایفا کنند و بر اهداف و استراتژی های بانک اشراف کامل دارند.

قائم مقام بانک ایران زمین پیشرفت سازمان را مسئولیت پذیری هر یک از همکاران آن در بخش های مختلف دانست و افزود: یک سازمان بر پایه نیروی انسانی خود شکل می‌گیرد، جایگاه پیدا می‌کند و رشد می‌کند. ما در بانک ایران زمین این پتانسیل را داریم و همکاران ما بانک را خانه دوم خود می‌دانند و برای ارتقاء و پیشرفت آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

شیروانی وظیفه مدیران بانک را استفاده درست از ابزارها و پتانسیل های موجود در جهت افزایش رضایت مشتری و ایجاد تجربه‌ای متفاوت برای آنان بیان کرد و گفت: امروز بانک ایران زمین به دو بخش قدیم یا سنتی و جدید یا به زبان دیگر دیجیتال تقسیم شده و در حال پوست اندازی است.

وی افزود: باید با تمام ابزارهایی که در اختیار داریم و براساس قوانین و مقررات، دارایی های غیر مولد را به مولد تبدیل کنیم و بانک را وارد عرصه بانکداری تمام دیجیتال کنیم.

قائم مقام بانک ایران زمین از برنامه‌ها و استراتژی های تازه‌ای برای پیشبرد اهداف بانک خبر داد و خاطر نشان کرد: در جلسات هیئت مدیره خط مشی های مطلوبی برای بانک مطرح شده است که عزم همه همکاران را می‌طلبد. تمامی کارکنان باید برای سازمان خود بجنگند و با تمام وجود به سمت اهداف قدم بردارند.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها به میزبانی بانک ایران زمین

دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.

محمود حسن شاهی مدیر شعب استان، حمایت از نظام بانکی و اقتصاد کشور را از اولویت های اصلی بانک ایران زمین بیان کرد و گفت: همفکری و هم اندیشی مسئولان در حوزه پولی و بانکی، می‌تواند گامی موثر در جهت توسعه ارائه خدمت با کیفیت به مشتریان و همچنین افزایش امنیت در مراودات مالی و بین بانکی باشد.

حسن شاهی در این جلسه ضمن معرفی آخرین محصولات و سرویس های بانک ایران زمین، افزود: امروز مشتریان بانک‌ها به دنبال دریافت خدمات با صرف کمترین زمان هستند و این موضوع مستلزم ایجاد و توسعه بستری برای خدمت رسانی است که بانک ایران زمین با وجود تیم های متخصص در حوزه های فناوری اطلاعات و امور بانکی توانسته این فضای امن را در قالب یک اکو سیستم بانکی در اختیار مشتریان قرار دهد.

در این جلسه کریم ریگی زادگان دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان ضمن قدردانی از بانک ایران زمین به عنوان میزبان جلسه، بر وصول مطالبات سیستم بانکی تاکید کرد و گفت: بانک‌ها با ایجاد کارگروه وصول مطالبات در استانداری فارس و برنامه ریزی دقیق در جهت تسویه مطالبات معوقه خود اقدام کنند.

ریگی زادگان رعایت ضوابط افتتاح حساب های حقوقی و اعطای تسهیلات را ضروری دانست و افزود: بانک‌ها در زمان اعطای تسهیلات یک نسخه از قرارداد تسهیلات پرداختی را به مشتریان تحویل دهند.

در ادامه این جلسه، اسدی ناظر پولی بانک مرکزی بر رعایت نرخ سود سپرده های بانکی تاکید کرد و گفت: این موضوع همواره در دستور کار بخش نظارتی بانک مرکزی قرار دارد و بانک‌ها موظف به رسیدگی لازم در این خصوص هستند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118883

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب