زائرین اربعین می‌توانند با خودرو‌های شخصی به مرز بروند

زائرین اربعین می‌توانند با خودرو‌های شخصی به مرز بروند
دبیر ستاد اربعین استان تهران گفت: با توجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی و با توجه به توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های مربوطه برای خودرو شخصی، زائرین اربعین برای رسیدن به مرز از خودرو‌های شخصی استفاده کنند.

به گزارش نجوا خبر، سید کمال سادات در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه اظهار داشت: تأمین امکانات اولیه و انتقال تجهیزات به نجف از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

وی با اشاره به دیدار دیروز استاندار تهران با معاون استاندار نجف افزود: گزارشی از جلسه دیروز و تعاملات و همکاری دو کشور در موضوع اربعین مطرح شد.

دبیر ستاد اربعین استان تهران عنوان کرد: در مورد پشتیبانی در موضوعات مختلف از جمله آب آشامیدنی، سوخت، نقل و انتقال، موضوع کامیونداران، مواد اولیه مثل شکر، برنج، روغن، تأمین ژنراتور‌ها و مولد‌های برق نیز بررسی‌های لازم به عمل آمد؛ همچنین هماهنگی لازم برای استقرار خادمین انجام شد.

سادات سپس با اشاره به صورتجلسه ۱۱۲ ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای عاشقان اباعبداله و ظرفیت حمل‌ونقل عمومی، همچنین با توجه به توسعه پارکینگ‌ها وزیرساخت‌های مربوطه زائرین می‌توانند از خودرو شخصی برای رسیدن به مرز استفاده کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118950

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.