رسمی: یک ستاره بزرگ دیگر در لیگ عربستان (عکس)

رسمی: یک ستاره بزرگ دیگر در لیگ عربستان (عکس)
باشگاه الاهلی عربستان با انتشار یک ویدیوی کوتاه از نهایی شدن انتقال روبرتو فیرمینو خبر داد.

به گزارش نجوا خبر، روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، بعد از 8 سال حضور در این تیم تصمیم به جدایی گرفت. او بعد از مذاکره و توافق با سران الاهلی با این باشگاه عربستانی قرارداد امضا کرد. توییتر باشگاه الاهلی دقایقی پیش با انتشار یک ویدیو از نهایی شدن این انتقال خبر داد.

باشگاه الاهلی با ارائه پیشنهاد 20 میلیون یورویی توانست رضایت فیرمینو را جلب کند و این بازیکن طی روزهای اخیر برای انجام تست‌های پزشکی و مذاکرات نهایی راهی عربستان شد.

او بعد از پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز تست‌های پزشکی برای امضای قرارداد 3 ساله با مبلغ سالیانه 20 میلیون یورو با سران الاهلی عربستان به توافق نهایی دست یافت تا به یکی دیگر از ستاره‌های پرتعداد فصل آینده لیگ عربستان تبدیل شود.


شب گذشته عکس‌هایی از فیرمینو با پیراهن الاهلی لو رفت تا همه در انتظار اعلام خبر رسمی حضورش باشند؛ خبری که باشگاه عربستانی دقایقی پیش آن را با انتشار یک ویدیو اعلام کرد. این ویدیو با تصاویری از شهر جده آغاز می‌شود و در ادامه ستاره برزیلی پیراهن الاهلی را به تن کرده و لوگوی این باشگاه را با دست نشان می‌دهد.

فیرمینو، ستاره 31 ساله برزیلی، در سال 2015 بعد از جدایی از هوفنهایم به لیورپول پیوست و در مدت 8 سال حضورش در آنفیلد 362 بار پیراهن لیورپول را به تن کرده و 111 گل به ثمر رساند.

لیگ فوتبال عربستان بعد از حضور کریستیانو رونالدو در النصر پذیرای تعداد زیادی از ستاره‌ها بوده است. در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری تا کنون شاهد انتقال ستاره‌های شاخصی چون کریم بنزما، انگولو کانته، مارسلو بروزوویچ و... به تیم‌های عربستانی بودیم که باید فیرمینو را نیز به جمع آنها اضافه کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118978

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب