همه چیز در موردِ «پدر گواردیولا»/ توضیحات کارگردان درباره سانسور و زمان پخش

همه چیز در موردِ «پدر گواردیولا»/ توضیحات کارگردان درباره سانسور و زمان پخش
به گفته کارگردان، پدرگواردیولا درباره مردی است که راه نجات خود را برگشت به خانواده اش می داند؛ او یک فوتبالیست قدیمی بوده و در زندگی اشتباهاتی داشته است.

به گزارش نجوا خبر، اسامی بازیگران پدر گواردیولا به شرح زیر است:

آرش عدل ‌پرور , امیرمهدی ژوله , پریوش نظریه , حمید فرخ نژاد , ستاره اسکندری , شادی مختاری , علیرضا خمسه , مرجانه گلچین , مهدی سلطانی , مهران غفوریان , مهران مدیری , نرگس محمدی , هنگامه قاضیانی , پانته آ بهرام , نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خویینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله

خلاصه داستان پدر گواردیولا از این قرار است:

پدر گواردیولا داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند.

توضیحات کارگردان درباره سانسور و زمان پخش:

نعمت الله درباره ممیزی و اصلاحات سریالش توضیح داده: «به هر حال ممیزی و اصلاحات در زمان پخش وجود دارد اما آنچه در این جلسات مطرح شد موارد ریشه‌ای نیستند. مواردی مانند سیگار و…. من از این جلسات استنباط‌های خوبی داشته‌ام. باید صبر کنیم تا ببینیم نکاتی که درنهایت مطرح می‌شود، چیست.ما حدود ۶ قسمت را به ساترا داده بودیم و این قسمت‌ها را اعضای شورا به‌طور کامل دیده و طبق صحبت‌هایی که مطرح شد، پلان به پلان کار را تماشا کرده بودند. بخشی از این موارد پذیرفتنی است و بخشی نه! به هر حال در هر اثری هرکس سلیقه و استنباطی دارد اما درمجموع به ماجرای عجیبی برخورد نکردیم.»

او توضیح داده که هنوز هم پس از تولید دو سریال، نوشتن فیلم‌نامه برایش جذابیت بیشتری دارد و در این باره گفته: «من همیشه مشتاق نویسندگی بوده‌ام و تا لازم نبینم کاری را نمی‌سازم. اگر بتوانم کارگردان مورد علاقه‌ام را برای فیلم‌نامه‌ای که نوشته‌ام در نظر بگیرم حتماً این کار را خواهم کرد. دو دستی به ساختن نچسبیده‌ام؛ اصلاً این‌طور نیست. بلکه دو دستی به نوشتن چسبیده‌ام. نوشتن برایم جذاب‌تر است. هرچند که «پدرگواردیولا» را از هرکس دیگری موفق‌تر درآورده‌ام. به نظرم این کار موفق خواهد شد البته باید منتظر باشیم مردم کار را ببینند تا چه نظری داشته باشند.» / 19 تیر 1402

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی:

نیمه دوم تیرماه 1402

پدر گواردیولا (Pedar Guardiola) یک سریال نمایش خانگی در ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محسن حیدری در سال ۱۴۰۰ تدارک دیده شده است و در سال ۱۴۰۲ از سایت کول دانلود به پخش می‌رسد. همچنین سریال پدر گواردیولا، اولین سریال سعید نعمت الله ویژه شبکه نمایش خانگی است. تیتراژ این سریال با صدای آرش و مسیح عدل پرور خوانده شده است. به گفته تهیه کننده اولیه جواد نوروزبیگی، ساخت پدر گواردیولا در آذر ۱۴۰۰ شروع شد و فیلم‌برداری در تیر ۱۴۰۱ به پایان رسید. به گزارش ایسنا، اظهارات بازیگر نقش اصلی، حمید فرخ‌نژاد، باعث مشکلات در کسب مجوز مجوز پخش خواهد شد!

به گفته کارگردان، پدرگواردیولا درباره مردی است که راه نجات خود را برگشت به خانواده اش می‌داند؛ او یک فوتبالیست قدیمی بوده و در زندگی اشتباهاتی داشته است. خط قصه های من همیشه مشخص است و به هیچ وجه نگران این تکرار نیستم که همه چیز به خانواده ختم می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119150

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب