قلب‌های زرد در صفحه اینستاگرام؛

جنجال عجیب برای جدیدترین مدیر فوتبال ایران

جنجال عجیب برای جدیدترین مدیر فوتبال ایران
سرپرست جدید سبزپوشان اصفهانی می‌گوید: زندگی حرفه‌ای‌ام را مدیون ذوب‌آهن هستم.

به گزارش نجواخبر، هفته گذشته علی احمدی، بازیکن پیشین ذوب آهن، به عنوان مدیر این تیم منصوب شد، اما ناگهان انتشار تصاویری از صفحه اینستاگرام او متعلق به ۱۰ سال پیش که در سپاهان حضور داشت حواشی عجیبی را برای احمدی رقم زد.

او از سال 1381 فوتبال را در آکادمی ذوب‌آهن شروع کرد و حضور در رده امید و سپس تیم فوتبال بزرگسالان ذوب‌آهن آغاز زندگی حرفه‌ای او بود. علی احمدی، سرپرست جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن، در ارتباط با همکاری جدید خود با باشگاه اظهار داشت: زندگی حرفه‌ای من با تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن اصفهان شروع شد و همراه با این تیم یک دهه طلایی را تجربه کردم.

وی افزود: افتخار این را داشته‌ام که در معیت تیم ذوب‌آهن دو نایب‌قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران و نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را تجربه نمایم.

علی احمدی در ادامه گفت: به‌دلیل شرایط مدیریتی، که خیلی از بازیکنان از تیم ذوب آهن جدا شدند، من نیز پس ‌از تیم ذوب آهن مدتی در تیم سپاهان بازی کردم و در این تیم نیز قهرمانی جام‌های حذفی و لیگ برتر را تجربه کردم و جزء معدود بازیکنانی هستم که در هر دو تیم بزرگ اصفهان بازی کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: اگرچه حضور در تیم‌های مختلف از ضرورت‌های زندگی حرفه‌ای ورزشی است، اما همان‌طور که اشاره نمودم زندگی حرفه‌ای‌ام را مدیون باشگاه ذوب‌آهن هستم.

احمدی پیرامون شایعات مربوط به حضورش در فضای مجازی گفت من هیچ صفحه‌ای در پلتفرم اینستاگرام ندارم و صفحه منسوب به من مربوط به سال‌های ابتدایی دهه نود و حضورم در تیم سپاهان است که سال‌هاست از آن استفاده نمی‌کنم و حتی رمز ورود آن را نیز از یاد برده‌ام.

بازیکن اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه گفت: دعوت تیم ذوب‌آهن را با کمال میل قبول کردم و امیدوارم که بتوانم دین خود را به این باشگاه پرافتخار ادا نمایم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: از همه هواداران عزیز ذوب‌آهن که در طول دوران حضورم در تیم در این تیم شاهد حمایت‌های بی‌نظیرشان بودم درخواست دارم که همچنان با حضور پرشور خود در ورزشگاه‌ها حامی تیم ذوب‌آهن باشند تا ان‌شاءالله با توجه به تغییرات انجام‌شده شاهد بازگشتن این تیم به روزهای خوبش باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119254

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.