تغییر در تامین اجتماعی/ شایعه یا واقعیت؟!

تغییر در  تامین اجتماعی/ شایعه یا واقعیت؟!
شب گذشته شایعه تغییرات مدیریتی تامین اجتماعی و شستا در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله با تکذیب همراه بود.

به گزارش نجواخبر، شب گذشته شایعه تغییرات مدیریتی تأمین اجتماعی و شستا در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله با تکذیب همراه بود.

شنیده‌ها از منابع موثق حاکی از آن است میرهاشم موسوی از ریاست سازمان تأمین اجتماعی عزل و یکی از معاونین وی موقتا به عنوان سرپرست سازمان انتخاب شده است.

میرهاشم موسوی در سال ۱۴۰۰ توسط حجت‌الله عبدالملکی وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده بود.

بنابر اعلام رسانه ها، فشارهای سیاسی به مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای تغییرات در هلدینگ های بزرگ شستا بی نتیجه بوده است. ظاهراً برخی افراد معرفی شده به خاطر نداشتن تجربه، از سوی کمیته های تخصصی در تأمین اجتماعی و شستا واجد صلاحیت لازم برای مدیریت این بنگاه‌ها شناخته نشدند. تسویه ۱۰۶هزار میلیارد تومان بدهی سازمان تأمین اجتماعی و توسعه خدمات بیمه‌ای باعث شده رئیس‌جمهور درجلسات هیئت دولت، از این سازمان به عنوان یک مجموعه موفق در دولت سیزدهم تقدیر کند.

با این حال، در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها به واکنش مثبت بورس به تغییر تیم عبدالملکی در شستا اشاره داشتند که با انتشار اخبار درباره تغییرات در تیم مدیریتی شرکت شستا، بازار سهام به طور مثبت واکنش نشان داده است. این تغییرات شامل جایگزینی تیم عبدالملکی با تیم جدیدی در مدیریت شستا است.

بازار سهام با پذیرش این تغییرات و تجدید نظر در تیم مدیریتی شستا، نشانه‌ای از اعتماد و امید بهبود عملکرد و عملکرد بهتر شستا را نشان داده است. این واکنش مثبت بازار سهام نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران و سهامداران اعتقاد دارند که تیم جدیدی در مدیریت شستا قادر به بهبود و رشد شرکت است.

حال در روزهای آتی باید دید این شایعات به واقعیت می‌پیوندد یا خیر.

واکنش مثبت بورس به تغییر تیم عبدالملکی در شستا!

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119372

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب