سهمیه اقلام تنظیم بازار هیئت های مذهبی اعلام شد

سهمیه اقلام تنظیم بازار هیئت های مذهبی اعلام شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به سهمیه اقلام تنظیم بازار ویژه هیئت های مذهبی گفت: ۶ هزارتن برنج و ۲هزارتن شکر و ۸۷۰تن گوشت قرمز بین هیئت های مذهبی تهران توزیع می شود.

به گزارش نجواخبر، جبرئیل برادری در مورد تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه محرم برای هیئت‌های مذهبی گفت این کالاها شامل برنج، گوشت قرمز و شکر است.
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران افزود: این اقلام به هیئت‌های مذهبی با معرفی نامه سازمان تبلیغات و امور مساجد جهت اقامه عزای سید الشهدا (ع) عرضه می‌شود.
برادری بیان کرد: این اقلام شامل ۸۷۰ تن گوشت قرمز، ۶هزار تن برنج و ۲هزار تن شکر است.
وی با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها با معرفی نامه امور مساجد و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.
وی تصریح کرد: هیآت مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه های تهرانپارس و هشت شهریور برای دریافت گوشت قرمز منجمد و مباشرین سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع این اقلام تا آخر ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیئت‌های مذهبی و برپایی مجالس سیدالشهدا (ع) قدمی برداشته باشیم.
وی یادآور شد: رمز ماندگاری اسلام محرم و صفر است و همه ما وظیفه داریم در حد توان و امکان خود نسبت به برگزاری مجالس سیدالشهدا (ع) کمک و یاری به هیئت‌های مذهبی داشته باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119391

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب