رسمی: اوبامیانگ با قراردادی 3ساله در مارسی

رسمی: اوبامیانگ با قراردادی 3ساله در مارسی
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم سابق چلسی، با قراردادی 3 ساله به عنوان بازیکن آزاد به مارسی پیوست.

به گزارش نجواخبر، پی‌یر امریک اوبامیانگ سومین انتقال خود در سه سال گذشته را انجام داد و به عنوان بازیکن آزاد رسما به باشگاه فرانسوی مارسی پیوست.

دقایقی پیش مارسی به صورت رسمی از به خدمت گرفتن اوبامیانگ خبر داد. این مهاجم 34ساله اهل گابن با امضای قراردادی سه ساله بازیکن مارسی شده و تا سال 2026 در این تیم حضور خواهد داشت.

چلسی در پایان فصل گذشته تمایلی برای تمدید قرارداد این مهاجم نداشت و در نتیجه با پایان مهلت قرارداد او با آبی‌های لندن، اوبامیانگ به عنوان بازیکن آزاد به مارسی منتقل شد. مارسی چهارمین باشگاه این مهاجم گابنی در سه سال گذشته است. او در این مدت سه انتقال دیگر را هم تجربه کرده بود. اوبامیانگ در ژانویه 2022 آرسنال را ترک کرد و به بارسا پیوست. بعد از هفت ماه حضور در این تیم او راهی چلسی شد.

اوبامیانگ در تنها فصل حضورش در چلسی 21 بازی انجام داد و سه گل به ثمر رساند. او در لیگ برتر تنها در پنج مسابقه از ابتدا به میدان رفت.

اوبامیانگ با اینکه اصالت گابنی دارد، ولی از کودکی در فرانسه بزرگ شده و بازی در مارسی به معنای بازگشت او به کشوری است که با آن آشنایی کامل دارد. او فوتبالش را در فرانسه با باشگاه‌های لیل، موناکو و سنت‌اتین آغاز کرد و در سال 2013 به دورتموند پیوست. او در تیم‌های زیر 19 سال و زیر 21 سال فرانسه هم بازی کرد اما در نهایت تصمیم گرفت به تیم ملی کشور زادگاه پدرش گابن بپیوندد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119443

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب