کمک خاص دولت به بیماران بازنشسته

کمک خاص دولت به بیماران بازنشسته
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: براساس دغدغه دولت در بحث بهداشت و درمان، اعتبار و بودجه مطلوبی تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای هر بیمار به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص یافته است.

به گزارش نجوا خبر، نعمت الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به پوشش هزینه‌های بیماران خاص بازنشسته، اظهار کرد: در سال جاری براساس دغدغه دولت در بحث بهداشت و درمان، اعتبار و بودجه مطلوبی را تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای هر بیمار به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص دادند که به این ترتیب بیمار هیچ پرداختی در بیمارستان‌ها نخواهد داشت.

وی افزود: اگر بازنشسته‌ای هم دچار مشکلات خاص شود و از بیمه هم برخوردار نباشد ما ملزوم به پرداخت ۱۰۰درصدی هزینه‌های بیمه‌ای به بازنشستگان هستیم، برای این اقدام نیاز است تا بازنشستگان به دفاتر استانی مراجعه کنند و هزینه‌ها را دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره آمار بیماران خاص صندوق بازنشستگی، گفت: براساس آخرین آمار‌های اعلام شده، نزدیک به ۷۸ هزار بیمار خاص در سطح کشور تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارد که به آن‌ها خدماتی متناسب با نوع درمان ارائه می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119494

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب