اولین پیشنهاد رسمی برای امباپه: 300 میلیون یورو!

اولین پیشنهاد رسمی برای امباپه: 300 میلیون یورو!
باشگاه الهلال پیشنهاد رسمی‌اش را برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی ارائه کرد.

به گزارش نجواخبر، به نظر می‌رسد که کار پاری سن ژرمن و امباپه به پایان خط رسیده باشد و او از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان نخواهد رفت.

مدیران پی اس جی به‌شدت از رفتارهای او و تصمیمی که برای عدم تمدید قراردادش گرفته عصبانی و ناراحت هستند و به این بازیکن اعلام کرده‌اند که باید هرچه زودتر از این باشگاه جدا شود.

آنها به او هشدار داده بودند که در صورت تمدید نکردن قراردادش جایی در این تیم نخواهد داشت، اما این ستاره فرانسوی اصرار داشت که فصل آینده هم در این تیم حضور داشته باشد و سپس به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.


پاری سن ژرمن نام این مهاجم را از فهرست بازیکنان حاضر در اردوی پیش‌فصل خط زده و او را تهدید کرده که در صورت ادامه حضور در پی اس جی باید در تمام طول فصل روی نیمکت بنشیند و شانسی برای بازی نخواهد داشت و تنها چاره برای او قبول پیشنهاد سایر باشگاه‌ها و جدایی است.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، لحظاتی قبل خبر داد که باشگاه الهلال رسما اولین پیشنهاد برای به خدمت گرفتن امباپه را به ارزش 300 میلیون یورو به پی اس جی ارائه کرده که مبلغی رکوردشکن در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

آنها امیدوارند که با ارائه این پیشنهاد بتوانند مذاکرات برای جذب این بازیکن را هرچه زودتر آغاز کنند، اما بسیاری از منابع فرانسوی و اسپانیایی خبر داده بودند که پاسخ او به این پیشنهاد منفی است، هرچند هنوز هیچ مذاکره‌ای در این زمینه صورت نگرفته است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119543

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.