پیشنهاد شگفت‌انگیز الهلال به گریزمان رسید!

پیشنهاد شگفت‌انگیز الهلال به گریزمان رسید!
باشگاه الهلال با ارائه پیشنهادی رسمی، خواستار جذب آنتوان گریزمان شده است.

به گزارش نجواخبر، پس از انتقال رونالدو و بنزما به فوتبال عربستان، در تمام روزهای تابستان اخیر، شایعات نقل و انتقالاتی درباره اکثر ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال به عربستان منتشر شده که هر کدام آنها به طریقی به تیم‌های سعودی لینک شده‌اند که برخی از آنها پیشنهاد سرسام‌آور را رد کردند و در این میان نیز انتقال‌های مهمی صورت گرفته است.

حضور انگولو کانته، ادوارد مندی، مارسلو بروزوویچ، روبرتو فیرمینو، کالیدو کولیبالی، سرگی میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس و... راه را برای حضور دیگر ستاره‌های مطرح جهت حضور در عربستان باز کرده است. در شرایطی که الهلال امروز با پیشنهاد نجومی 300 میلیون یورویی به پاریس و دستمزد 200 میلیون یورویی به امباپه خواستار جذب ستاره فرانسوی شده، حالا نام دیگری نیز به میان آمده است.

آبی‌های ریاض قصد دارند تا برای تقویت خط حمله خود، آنتوان گریزمان را نیز به خدمت بگیرند. آنگونه که اشرف بن عیاد خبرنگار مطرح مراکشی روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا اعلام کرده، الهلال پیشنهاد رسمی خود را به دست مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید رسانده و خواستار جذب این بازیکن شده است.

الهلال که بیش از یک میلیارد یورو به لیونل مسی پیشنهاد داده بود، این بار به گریزمان پیشنهاد دستمزد سرسام آور 40 میلیون یورو در سال داده است. شماره 7 اتلتیکو مادرید که در حال حاضر تا سال 2026 با تیم پایتخت نشین قرارداد دارد، فصل خوبی را پشت سر گذاشت و در 48 بازی موفق به زدن شانزده گل شد و نوزده مرتبه نیز پاس گل داد.

هنوز رسانه‌های در مورد واکنش اتلتیکو و گریزمان به این پیشنهاد، خبری منتشر نکرده‌اند. باید دید که ملی پوش فرانسوی نیز راهی فوتبال عربستان می‌شود یا به حضور در اروپا ادامه خواهد داد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119566

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.