اطلاعیه فوری آموزش و پرورش درباره ثبت نام دانش آموزان

اطلاعیه فوری آموزش و پرورش درباره ثبت نام دانش آموزان
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه فرایند ثبت‌نام برای دانش‌آموزان متوسطه دوم از اول مرداد ماه آغاز شده است، عنوان کرد: مدیران مدارس متوسطه اول با مراجعه به سامانه «سیدا» می‌توانند برای مشاهده و دریافت نمودن‌ برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم و هدایت آن‌ها به مدارس متوسطه دوره دوم اقدام کنند.

به گزارش نجواخبر؛معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از اتمام فرایند هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه نهم خبر داد و گفت: این موضوع تقریبا به مسیر انتهایی خود رسیده و فقط مرحله ثبت‌نام دانش‌آموزان باقی مانده است‌.

اصغر باقرزاده با اشاره به اینکه موضوع هدایت تحصیلی دانش‌آموزان تقریبا به اتمام رسیده و فقط مرحله ثبت‌نام باقی مانده است‌، گفت: اکنون تمامی فرم‌های هدایت تحصیلی آماده است و دانش‌آموزان پایه نهم از ۲۵ تیرماه توانسته‌اند نمون‌برگ هدایت تحصیلی خود را در سامانه my.medu.ir، بخش هدایت تحصیلی مشاهده کنند تا برای انتخاب رشته تحصیلی، آگاهانه اقدام کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه فرایند ثبت‌نام برای دانش‌آموزان متوسطه دوم از اول مرداد ماه آغاز شده است، عنوان کرد: مدیران مدارس متوسطه اول با مراجعه به سامانه «سیدا» می‌توانند برای مشاهده و دریافت نمون‌برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم و هدایت آن‌ها به مدارس متوسطه دوره دوم اقدام کنند.

وی با یادآور شدن این موضوع که برگزاری جلسات راهنمایی گروهی برای دانش‌آموزان و والدین و همچنین ارائه خدمات مشاوره فردی توسط مشاوران مدارس به دانش‌آموزان متقاضی ضروری است، گفت: عملکرد تمامی دست‌اندرکاران در فرایند هدایت تحصیلی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

باقرزاده تاکید کرد: فرایند هدایت تحصیلی امسال نسبت به سال‌های گذشته تغییرات بسیار مثبتی داشته است؛ از جمله این تغییرات می‌توان به استانداردسازی آزمون‌های مشاوره‌ای، تحلیل نتایج حاصل از اجرای آزمون‌های رغبت و توانایی در قالب سیستم خبره فردی برای هر دانش‌آموز به صورت منحصربه‌فرد، استفاده از ظرفیت فضای بصری و تولید محتوای چندرسانه‌ای برای دانش‌آموزان، والدین، مشاوران، مدیران و تولید کارتابل فردی هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان، مشاوران و مدیران در سامانه هدایت تحصیلی اشاره کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119637

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب